Viitaten jo palstalla aiemmin olleeseen "Seksik.popikoni"-keskusteluun,Christina saattaa hyvinkin olla menestynein poppari näillä listoilla,sillä erinäiset lehdet ja kyselyt ovat rankanneet hänet kerta toisensa jälkeen seksikkäimpien naisten joukkoon. Kilpasiskot Rihannaa lukuunottamatta loistavat poissaolollaan.(-> Britney...)parhain Christina oli mustilla pitkillä hiuksilla (elikkäs v.2003-2004 vissiin),mutta menettelee blondinakin! Tähtimaailman harvoja huippublondeja.
Seksikkäin pop-tähti
4
328
Vastaukset
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Shakiraa... naisellinen lantio :)
- umpahpah
Kyllä chrisse 2000-luvun tähdistä vetää pisimmäin korren, täydellinen vartalo isoine ihanine tisseineen.
http://bustysingers.blogspot.com/search/label/Christina Aguilera
Britneyn kaltasesta kulahtaneesta läskistä ei kukaan ole enää kiinnostunut, Christina sen sijaan vain paranee.- ih¨¨
Mustahiuksinen Christina Aguilera oli pop-planeetan kuumin kissa 2000-luvun alussa. ja näin platinablondinakin pesee Britney Spearsin ym mennentullen. Blondina hän on aikuisemman ja hienostuneen tyylin edustaja,brunettina tyyli oli repäisevä ja ulkonäöstä tuli mieleen kuuma villikissa! 40miljoonaa levyä myynyt Aguilera on nyt kuin eri nianen kun vertaa 90luvun loppuun kun tähti oli vasta noussut pinnalle. Nykyään voidaan jo puhua megastarasta...vaimitä ?
- zhampah
Christina on kyllä ykkönen, paras runko popparilla ikinä, eikä piilottele liikaa upeita tissejään. Niinkuin noissakin kuvissam aah:
http://busty-celebs.blogspot.com/2008/09/christina-aguilera-shows-great-cleavage.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164