Tosiaan, Lost 4. Kausi julkaistaan DVD:nä ympäri maailmaa ns. 2 "ryhmässä".
1 ryhmän alueilla mm. (USA) se julkaistaan joulukuun alussa.
2 ryhmän alueilla mm. (Scandinavia=Suomi) se julkaistaan lokakuun puolessa välissä. Alustava julkaisu pvm Suomessa on 17.10.2008. Tämä on fakta, monista lähteistä tarkistettuna. En vain halua mainostaa saitteja, josta sain tiedon..
Tosin, julkaisu pvm saattaa muuttua, mutta ei tuskin muutamaa päivää enempää suuntaan tai toiseen.
Että olkaapa hyvä vaan kaikki Lostin fanit ja ne jotka eivät vielä tienneet julkaisuajankohtaa Suomessa. :D
Lost 4. Kausi DVD:nä Suomessa Lokakuussa!
3
698
Vastaukset
- motki
Kuka noitakaan jaksoja jaksaa moneen kartaan katsoa. En mä ainakaan, eka kausi oli ihan hyvä, mutta sitten lost on kyllä menny vähän yli... Tai no aik apaljonkin yli.
- BRBR
Jep, eikä ainoastaan DVD:nä. Blue ray tulee myös ulos samoihin aioihin.
- Lumi_me
Lost onkin mennyt vähän yliluonnollisemmaksi kuin alussa niin minä ainakin jaksan katsoa kaikki jaksot! Se on vaan niin hyvä. Mä inhosin alussa kyseistä sarjaa enkä jaksanut seurata sitä mutta sitten aloin katsomaan 1. tuotantokauden outkeen ja koukkuun jäin pahasti :)
Odotan innolla 4.kautta vaikka oon jo muutaman jakson siitä nähnytkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2781218Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022