äklöttäis.

minttis.

Mulla ois ongelma...Miesystäväni haluaisi antaa minulle suuseksiä, mutta en ole ihan varma että kehtaanko suostua. Ku eikös pimppi haise aika pahalta? Vaik sen pesiski...Tulee jotenki hämmentyny olo. Kertokaapas vinkkejää! :) Kiitos.

17

4629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaa

Pillu haisee kyllä enemmän kuin esim penis, mutta ei se pahalta haise kuitenkaan. ei sun meihes anna suuseksiä jos se ei pysty haisteleen sun aromeja, eli voit suostua ihan hyvin jos se haluaa. Pillu haisee jopa ihan hyvältä, eikä maistukkaan sen kummemmalle :)

• nyt kyllä alko

oksettaan vielä enemmän! :D Hui ku jännittää :/

• Saa tosi heteromiehen
        nyt kyllä alko kirjoitti:

oksettaan vielä enemmän! :D Hui ku jännittää :/

Hirveään kiimaan!!

• kiusallista

minusta se on hyvin kiusallista

Minulla viel ehkäisyrengas ja se lisää eritteitä.
      Hävettää ihan hirmusti

• hyvä ihminen

...ja varmista oma olosi huolellisella pesulla. Ei saippuaa, mieluummin jotain apteekin pesunestettä, joka on juuri siihen tarkoitukseen. Kannattaa antautua siinä asiassa, et tule katumaan, luulen niin. Neuvo miestäsi vaivihkaa oikeisiin otteisiin jo alusta pitäen, tai keskustelkaa mieluummin etukäteen. Lykkyä!

• vai maistuuko

kokeile itse kun olet pessyt niin laita sormet pimppiin ja sen jälkeen suuhusi ja maistele miltä maistuu ja voisit kyllä kokeilla samaa ennen pesua niin huomaatko eron

• joiden unelmana

On päästä nuolemaan pillua joka on konttoritytön jalkojen välissä, mieluimmin koko päivän pesemättä ja muutaman kerran kustukin. Jos vielä on ollut kuuma päivä ja jalkoväli on hionnut, sen parempi.
        Näitäkin siis on, mutta pääosin kai miehet pitävät melko neutraalista pillunajusta, ihan hajuton se ei saakkaan olla.

• sä olet?

Määräät jopa, miltä toisesta tuntuu. Jättäsit sille sen omat aistimukset ja anna sen päättää, mikä haisee ja mikä tuoksuu.

• kielimies 40

Itse tykkään nuolla pillua eikä naisetkaan ole sanoneet että se pahalta tuntuis. Itse tykkään kyllä että pillu on pesty ennen nuolemista mut pissaleikeistä kyllä tykkään.

• miespuoleinen

kyllä se pillu maistuu hyvältä.
      olen nuollut niin likaista kuin puhdastakin pillua eron huomaa likaisessa n 30 sekunnin ajan jonka jälkeen se onkin jo nuoltu puhtaaksi ;)

• minttis.

Mulla jotenki hävettää päästää se tonne jalkoväliin... :/ Ku mulla on ihan hiton huono itsetuntoki nii ajattelen että "no nyt se tuijottaa nuita mun ällöjä löllöreisiä" yms :/

• hm017

Mun vaimo pitää todella paljon suuseksistä, haluaa ottaa suihin niin esileikin kuin panonkin aikana esim. asentojen vaihdon yhteydessä...tärkeää on kuitenkin muistaa hyvä hygienia puolin ja toisin, jolloin myös nautinto on taivaallista ja molemminpuolista...

• anna palaa ihmeessä

Terve emätin ei maistu eikä haise pahalle, ainoastaan miellyttävälle. Tuoksuissa on eroja. Parhaimmillaan suun ympärille jää hieman tuoksua, joka kiihottaa päivän mittaan.

Tykkään tosi tosi paljon naisen nuolemisesta, ja ilmeisesti olen siinä hyvä, sillä niin mahtavia orgasmeja naiseni ovat saaneet.

Nykyinen naiseni ei tohtinut antaa ex-miehensä nuolla, mutta minulle antautui. Olen antanut hänelle kuulemma uuden elämän - hän ei tiennyt mistä oli jäänyt 16 vuoden ajan paitsi.

Muulla tavalla hän ei kanssani orgasmia saakaan, edellisenkään kanssa ei kuin muutaman kerran.

Olen nuollut myös pesemätöntä. Hmmm - se nyt oli vähän siinä ja siinä, mutta kuten tuolla joku jo vastasikin, ei makuhaittaa ole kuin hetken ajan. Aina ei ehdi pesulle kun kiima roihahtaa.

Kerran tuli kaatokännissä nuoltua menkkojenkin aikana. Tsiisus. Onneksi en muista siitä enää mitään.

Anna palaa vain, pesullä käynnin jälkeen. Et varmasti kadu, jos miehesi on yhtään taitava ja riittävän hellä ja jaksaa nuolla pitkään.

• yäk

KAHEESTI ON PAKOTETTU TOOSAA NUOLEMAAN JA MOLEMMILLA KERROILLA OLI LENTÄÄ LEKSA.... HYI SAATANA, ÄLKÄÄ KUKKAAN NUOLKO PILLUVA

• Anna palaa tyttö!!! Siistit vähän toosaa ja käyt pesulla. Miehet on luonnostaan kiiman hajuille herkkiä ja ne tekee sitä ihan mielellään. sulje silmäsi ja ajattele kauniita asioita jos hermostuttaa ja anna virran viedä.

• nainen_25v

Sanoisin, että on paljon miehiä, jotka eivät pidä pillun nuolemisesta.. Valitettavasti minulla on juuri sellainen mies :(

• sellanen mies
        nainen_25v kirjoitti:

Sanoisin, että on paljon miehiä, jotka eivät pidä pillun nuolemisesta.. Valitettavasti minulla on juuri sellainen mies :(

jätä sellanen mies eti sellanen mikä vallottaa sut täys hurmioon.Yllättää sut takaa päin kuiskii sun korvaan kauniita, hieroo sun nännejä,puuskuttaa kuumaa hengitystä sun niskaan riisuu hitaasti, alkaa suuteleen varpaista alkaen korviin asti, keskivälistä kauemmin ja hartaasti.Sitten olet jo saanut alku orkut ja kiusaat miestä, härnäät sen tulisen kuumaksi, imet vähän munaa mutta et anna vielä laueta vaan sitten siiryttekin panon puolelle.siinä panemisen aikaan voitte yrittää jos laukeisit miehen kanssa yhtaikaa mies klitorista sormeillen. Jos sattuukin niin että mies laukeaakin ennemmin niin mies jatkaa sen jälkeen pientä sormeilua nopeaa ja värähtelevää.Naiset ovat siistejä ne voivat saada sarjaorkkuja jos on hyvän miehen kans.Piruvie siitä nauttii kuka tahansa mies kun nainen kiemuroi orkkunsa vallassa, taivaallista nähtävää miehelle siinä nousee miehen itsetunto ja tyydytyksen tunne. T.yks naisten unelma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1829
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1608
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1368
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1151
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1058
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      961
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      909
    Aihe