Juu elikkä kysyisin sellasta, että onkohan mannassa minkäänlaisia ravintoaineita.. Oon tähän asti antanut pojille (7kk) kaupan puuroja, kun ei oo mun tekemä puuro kelvannut vaan alkaneet kyökkiä sitä heti. No eilen illalla huomasin, että kaupan puurot loppu ja keitin sit mannapuuroa (veteen) ja laitoin joukkoon mango-sosetta. Yllättäen pojat söivätkin sitä tyytyväisenä!:) Joten siis teenkö jatkossakin mannapuuroa vai kannattaako heti alkaa kokeilla vaikka kaurapuuroa (jos se vaikka yllättäen nyt maistuiskin..)??
Mannapuuroa??
5
648
Vastaukset
- 4:n äiti
Tummissa mannasuurimoissa on enemmän ravintoaineita kuin vaaleissa, eikä makueroa ole ainakaan niin paljon että minä sen huomaisin. Ja sitten on vielä kauramannaakin, jossa on sekaisin vehnää ja kauraa.
- hipåäpo
niin siis miksi veteen??maidossa varmasti parempaa ja ravitsevampaa
- J.a.n.e
tavallista maitoa tuossa iässä vielä.
J.a.n.e kirjoitti:
tavallista maitoa tuossa iässä vielä.
En minä tiedä onko tämä ravitsemuksellisesti lähelläkään oikeaa mutta mä oon keittäny mikrossa mannapuuroa korvikkeeseen. Testaamalla löytää oikeat määrät mutta mä teen oikeeta tönkköpuuroo. Eli jos desi korviketta, mannasuurimoita n. 4tl. Sitten minuutti täysillä, 2 minuuttia alhaisimmalla teholla ja kylmällä korvikkeella jäähdytetään ja löysennetään. Namia!
- äiti monelle
Mielestäni kannattaa vaihdella ja totutella eri puuroihin. Minä annan aina vauvalle viikon yhtä puuroa kerralla että tottisi. Samaa puuroa syö sitten samalla muukin perhe. Syödään kyllä juuri sitä mannaa (mieluuummin ostan tummia mannasuurimoita tai sitten kauramannaa). Sitten syömme kaura-, ruis-, neljänviljan jne puuroja. vauvalle pyöräytän puuron vielä tehosekoittimen läpi niin tulee sileä ja maistuu paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154