Uskomatonta! Nyt on saatavilla, tosin vain sähköisesti ladattavana mutta ei se mitään - parempi sekin kuin ei mitään, nimittäin Kasevan Mikon mysteerinen Einari-EP!!!
http://www.equaldreams.com/einarijakissannahkaorkesteri#album267
Olin katsellut sitä Kasevan wiki-sivuilta ja ihmetellyt mikä ihme tuo on. No nyt tiedän! joitain muitakin sooloja jään kaipailemaan, mutta tämä on hyvä alku oikeaan suuntaan.
Aika halpa näyttää olevan, vajaan euron per kappale ja Mikko näyttää laulavan vain kahdella kappalleella. Oikeasta levystä olis joutunut pulitaan varmaan 10 euroa. Kyllä nyt kelpaa!!!
Vihdoin löytyi Kasevan sooloja!!!!
fänittäjä
2
332
Vastaukset
- neveragainheard
Mikä ihmeen Kaseva? Kas kun ei Sukeva?
Ei kai kukaan nykyään ole valmis maksamaan mistään mitään! Paskasta puhumattakaan, sitä ei ottais ees ilmatteeksi!!!!!!!- pipukka
Mulla on kaikki Kasevan biisit. Tunneköyhät älkää vaivautuko, ette kumminkaan tajuais mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803