Hei,
Tietääkö kukaan kaksivuotiaalle sopivia lastenohjelmia. Helpottaisi arkea, jos voisi silloin tällöin jotain mukavaa ohjelmaa laittaa katsomaan. Ajattelin siis ostaa DVD-setin jotain sarjaa, elokuva käy myös.
Muumeista tykkää kovasti, mutta ainakin Muumilaakson tarinoissa on toisinaan aika pelottaviakin kohtia. Onko ns. mukavampia lastenohjelmia olemassakaan?
kaksivuotiaalle sopivia lastenohjelmia
3
438
Vastaukset
- suosikit :)
Meidän pojan (vajaa 2v) suosikkeja on titi nalle, pingu, teletapit ja fröbelin palikat. Myös ne himpulat tms. sopii pienille.
Teletappeja ei kai enää myydä joka kaupassa, mutta voithan yrittää ettiä vaikka huuto.netistä yms...
Itse noista tykkään eniten pingusta ja fröbelin palikoista :) teletappeja ei ihan joka äidin/isän pää kestä.. :D:D
Fröbelit ja titi nalle on musiikki juttuja..poika tykkää kun yhdessä hypitään ja tanssitaan niiden mukana, itselläkin kunto kasvaa!! - tuossa
edellähän tulikin noita 2 vuotiattein suosikkeja. Noita tuon ikäiset jaksaa seurata. Kunnon filmejä eivät vielä oikein jaksa, koska niissä on kunnon juoni jne. Edellä mainittujen lisäksi Myyrä filmit monien pikkuisten suosikkeja. Pikkuset jaksaa myös tosi hyvin just titi nalleja ja fröbelin palikoita. Myös puuha pete monen pikkusen suosikki.
- traktori..
on myös monen parivuotiaan suosiossa, joskin henk koht olen sitä mieltä että ainakaan joka päivä ei lasten tarvitsisi katsella televisiota, mutta miksei silloin tällöin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881587
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla131464- 981390
- 691260
- 1141255
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258977- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18935- 37917