Blue System

Vanha vetäjä

Nyt kun on taas palstalle tullut vaihteeksi poikettua, niin muistuipa tuossa pari iltaa sitten keskenkaiken, että vanha tuttavamme Dieter Bohle - se vaalea kundi Modern Talking -duosta, teki sooloprokkiksena biisejä Blue System -nimellä ja tuo biisi "My bed is too big (without you) toimi hyvin ja toimiihan se vieläkin.

http://www.youtube.com/watch?v=VHYnXWP49xQ

5

490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FrF
      • ..........

No, jos laulutaitoa löytyisi, niin kaipa herra olisi sitten laulanut enemmän sooloprojekteissa, eikä perustanut projektejaan oikullisten laulajien varaan. Toisaalta, italo discossa oli tyypillistä, että käytettiin malleja ja sitten erikseen laulajia. Eipä tää musatyyli niin "korkealentoista" ole, että sillä väliä olisi. Sen sijaan Bohlenin sävellys- ja sovitustaidot lienevät huippuluokkaa levymyynnistä ja listasijoituksista päätellen :)

• eri genren kuuntelija

En tiedä mutta olen aina vihannut Dieter Bohlea. Löytyy kyllä jostain syystä hyllystä 1kpl hänen soolo LP.

• Vanha vetäjä

Eihän tuossa mitään, yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta ja siksipä onkin niin monenlaista musiikkia tarjolla. On minullakin levyissäni paljon tavaraa, mistä en tosiaan pidä - tullut hankittua ammatin vuoksi.
        Koita silti kestää sen kanssa, että 1 LP tuon herran tuotoksia sinulla on.

• Johkuli72

Minua on oikein urakalla höynäytetty ja varmaan monia muitakin...Dieter Bohlen ei todellakaan osaakaan laulaa!!!Se ääni on koko ajan kuulunut melkein kokonaan muille...hän on vain miksaillut niitä mieleisekseen!Olen NIIIIIIIIIIIN VIHAINEN,että voisin repiä peilihousuni ja kassini ja vaik mitkä...olen kerännyt Dieterin Blue Systemin kaikki levyt aikanaan,ihmetellyt miksi hän on niin mahtava laulaja,kunnes ihan näinä päivinä tajusin,että oikeat LAULAJAT löytyvät bändistä SYSTEMS IN BLUE,ja kuunnelkaa miten yhtäläisyys on melkoinen,tosin sillä erotuksella,että tämä on MILJOONA kertaa parempaa,kuin Blue system ja Dieterin tuotanto...sori nyt vain...voi elämä...ja Dieter kahmaisi kaiken kunnian itselleen esiintymällä pellenä ja soitti playbackina keikoilla musaa ja "soitti" kitaraa...niille,kelle kunnia änestä ois kuulunu,ei saaneet mainetta!Miksen tajunnut tätäkin aiemmin...voi perse...ja Dieter on vielä Saksan Idols tuomari...mikäs hän on arvostelemaan niin kovalla kädellä muita,kun itse ei tosiaan osaa laulaa!!!!Kiitos ja anteeks!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1821
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1601
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1579
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      102
      1523
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1437
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      277
      1206
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1080
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1071
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1022
    Aihe