Tapahtui taannoin, oli sexikäs ulkomaalainen nainen. Otti spermat suuhun, tumma tukka oli osittain kasvojen edessä ja spermaa valui toisesta suupielestä. Sitten hän sanoi, suudellaan. Vein käden kasvojeni suojaksi. Hän sanoi, ai sinä et halua. Onko kenelläkään kokemuksia asiasta, olisikohan pitänyt.
Spermat suussa
5
3262
Vastaukset
- Ei voi muuta
Sanoa.
- sillä, että...
se tuli yllättäen ja oli vähän kuin reaktio. Voipi olla.
Jos minä sitä suussani pidän ja nielen niin pitää sinunkin. Siis reilua ei ole sitten kurlata mällit toisen suuhun mutta ei pidä kavahtaa omia tuotoksia.
- kiihottavaa
, kun saa spermapusun, meillä ainakin vaimo aina silloin tällöin haluaa tehdä sen, ja mua kyllä kiihottaa, kun hän tunkee kielllään spermaa mun suuhun.
- toimia toisin
Jos nainen ottaa tuotoksesi suuhusi niin mieti, miksi itse kavahdat ajatusta. Vedä käteen ja maista itse niin tiedät mitä partnerillesi tarjoat.
Meillä suudellaan suihinoton ja pimpsannuolennan jälkeen. Kuuluu asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471