rutistaa sinua. En osaa puhua kieltäsi.
Sinä olet namu
6
1297
Vastaukset
haluat oppia tuntemaan namun ja motiivia on niin miksei sitten keksittäis ja opetella meidän äidinkieltämme ? :)Yksinkertaista? :)
- Sinä olet ihana
mukava kun asut ihan naapurissa :)
- Minäpä vaan
kun hän ohitsesi kävelee, ota rohkeasti katsekontakti ja hymyile, ja vienosti moikkaa. ;)
- niin helppoa
Minäpä vaan kirjoitti:
kun hän ohitsesi kävelee, ota rohkeasti katsekontakti ja hymyile, ja vienosti moikkaa. ;)
Kiitos kuitenkin neuvosta!
Yritän. :) - naapurina oon itte kuuro
niin helppoa kirjoitti:
Kiitos kuitenkin neuvosta!
Yritän. :)No kiitos ku olit aina ystävällinen mua kohtaan... toit postia ovelleni asti ja moikkasit mulle. Oot tosi kiva naapurikamu mutta kielimuuri estää ja lisäks oon itte aika ujohko.
No oot kans aika namu ja mul joskus mieli tekis halata sua ;)
Toivottavasti ollaan hyviä naapuruksia jatkossa!
t.kuuro Naapurisi - ujo..........................
naapurina oon itte kuuro kirjoitti:
No kiitos ku olit aina ystävällinen mua kohtaan... toit postia ovelleni asti ja moikkasit mulle. Oot tosi kiva naapurikamu mutta kielimuuri estää ja lisäks oon itte aika ujohko.
No oot kans aika namu ja mul joskus mieli tekis halata sua ;)
Toivottavasti ollaan hyviä naapuruksia jatkossa!
t.kuuro Naapurisitänä viikonloppuna et taida olla kotona, ainakaan sinun autosi ei ole parkkitalossa. Missähän mahdat olla nyt?!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041861
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151621- 1441619
- 1031569
- 851547
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851297- 1191269
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241130- 691091
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e511085