Hei! Olen juuri aloittamassa metsästyksen. Ajattelin aloittaa pienestä, joten valitsin kohteekseni jättiläisharmaakarhun joka on ahdistellut marjastajia Keravalla jo parin vuoden ajan. Kokeneetkaan metsästäjät eivät ole saaneet petoa kiinni, joten ajattelin että ehkä minun pitäisi pistää asiat järjestykseen. Aiempi metsästyskokemukseni rajoittuu kuitenkin poikavuosien kalojen narraamiseen naapurin mökillä. Kertokaa siis hyvät ihmiset, mitä välineitä tarvitsen? Riittääkkö harppuuna vai tarvitaanko revolveria? Mikä olisi paras keino jallittaa karhu? Olisiko esimerkiksi peuranraato aukealla paikalla toimiva keino?
Karhujen kaato?
apua tarvitseva
4
656
Vastaukset
- näinpä toimi
juoppa loppuun se aloittamasi karhutölkki ja huomaat että kalastus se on sun lajis,ja kumminkin voit kehaista kavereillesi kuinka karhua kaattuuu.
- Ei enää apua tarvitseva
Oli kyllä hyvä vinkki. Pistänpä toimeksi heti. Taidanpa kaataa samantien koko kopan.
- vielä menemään
koko mäyräkoira, niin voit kehua kavereillesi olevasi myös mäyrän metsästäjä.
- vasta kova
olet kun ammut 2 kertaa itsesi kokoista karhua ilmakiväärillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299