Kiva-nainen

varakastelija

Olin 50 sätissä tänään klo 01.00 aikaan ja juttelin siellä ylellä muiden kanssa. Sefu nimeltä Kiva-Nainen rupesi utelemaan minulta
niitä näitä ja vastasin etten ole kiinnostunut hänen mielipiteistään enkä muidenkaan jotka tekevät jumlalasta julkista pilkkaa. Pyysin että hän lopettaa, mutta sitä hän ei tehnyt. Eli hän ärsytti minua ja kun en itse ärsyyntynyt niin poltti pinnansa bannamalla minut. Hän ei ole lainkaan sopiva sefu ja erinomaisen huono esimerkki muille palstalla vierailijoille. Minua kohdeltiin väärin ja haluan että oikeuteni osallistua chat-keskeusteluihin palautetaan välittömästi. Keskustelu käytiin vain vihreellä ja se on ylläpidon tallennuksesta luettavissa.

8

333

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nakeväminäkin

NÄIN OMIN SILMIN KUN HAUKUIT KIVA-NAISTA LEHMÄKSI JA TYHMÄKSI.

• Itse mokasit

Sanoisin, että sinulle aivan oikein.Ensin mollasit yleisesti naisia tyhmäksi ja kun seriffi kysyi sulta miksi? Aloit häntä tyhmitteleen ja oikein isoilla kirjaimilla lehmäksi nimittelit.
      Mieti ensi kerralla mitä suustasi lauot.
      Jos olisin ollut kyseinen seriffi olisin antanut sulle loppuiäksesi bannin.Häpeä!

• On aivan turhaa mustamaalata yhtään ketään vailla pätevää todistusaineistoa. Me kaikki tiedämme, että Kivanainen sefu on asiallinen, huumorintajuinen ja pitkämielinen ihminen.

Yksittäisen henkilön avautuminen tällä ylläpidon valvomalla palstalla ilman todistusaineistoa on siinä mielessä täysin turhaa.

Lukase joutessasi netiketti, siellä se kaikki tärkeä on kerrottu..helposti luettavassa muodossa jopa..laitoin oheen säännön, jota sinä olet rikkonut..ja siksi joutunut sefun toimenpiteen kohteeksi.

http://chat.suomi24.fi/ohje/#netiketti

Netiketti

Chattiin pätee joukko kirjoittamattomia käytössääntöjä. Jotta jutustelu muiden kanssa sujuisi leppoisasti ja hyvässä hengessä, ovat säännöt tärkeitä.

Älä käytä asiatonta kieltä. Älä, kiroile, solvaa tai herjaa muita nimimerkkejä tai sheriffiä. Kannattaa pitää mielessä, että kunnianloukkaus on rikos, joka voi johtaa poliisitutkintaan. Suomi24 tallentaa käydyt keskustelut ja voi käyttää niitä todistusaineistona.

Jos tästä huolimatta koet tulleesi huonosti kohdelluksi, laita ylläpidolle palaute seriffistä huoneineen ja kellonaikoineen oheista linkkiä käyttäen. Ylläpito kyllä tutkii jokaisen palautteen ja toimii sekä huomauttaa sefua jos on aihetta.

http://www.suomi24.fi/palaute/lomake/

• ällistynyt

Minkä takia nikkiä "rytkä" ei bannata, hän kun saapuu huoneeseen alkaa kiroaminen, lehmittely, kantturoittaminen,, kaikkea muuta mahdollista, kukaan muu ei saa käyttäytyä noin törkeästi kuin edellä mainittu nikki käyttäytyy.

• ällistynyt kirjoitti:

Minkä takia nikkiä "rytkä" ei bannata, hän kun saapuu huoneeseen alkaa kiroaminen, lehmittely, kantturoittaminen,, kaikkea muuta mahdollista, kukaan muu ei saa käyttäytyä noin törkeästi kuin edellä mainittu nikki käyttäytyy.

Kyllä häntä huomautetaan myös joka kerta huonosta käytöksestä jos sellaista havaitaan..ainakin itse huomautan, muiden puolesta en voi puhua.

Käytä ruksausmahdollisuuttasi niin tuollaisetkaan puheet eivät häiritse ollenkaan.

• *ymmällään*
        Zamio kirjoitti:

Kyllä häntä huomautetaan myös joka kerta huonosta käytöksestä jos sellaista havaitaan..ainakin itse huomautan, muiden puolesta en voi puhua.

Käytä ruksausmahdollisuuttasi niin tuollaisetkaan puheet eivät häiritse ollenkaan.

sinä tarkoitat, että usein huoneessa kävijä, ns.tuttu, saa siellä kirota ja melskata mielinmäärin, mutta vierailijan kirotessa, hänet bannataan ?
        Vaikka, johan tuo on tiedetty, eli ei tarvitse vaivautua selittämään ja vastaamaan tähän.

• hohhhhhh
        *ymmällään* kirjoitti:

sinä tarkoitat, että usein huoneessa kävijä, ns.tuttu, saa siellä kirota ja melskata mielinmäärin, mutta vierailijan kirotessa, hänet bannataan ?
        Vaikka, johan tuo on tiedetty, eli ei tarvitse vaivautua selittämään ja vastaamaan tähän.

Kyllä juuri rytkä saa käyttäytyä mellastaa miten haluaa, muita rangaistaan välittömästi.....Rytkähän on sefujen lellikki, jos sivullinen valittaa sanotaan vain ruksaa, toinen on nämä pervot jotka käy,, heitä ei rangaista mutta jos erehdyt itse niitä arvostelemaan oletkin häirikkö, et silleen.
        Sanoisinkin että Kiva-Nainen on ainoa asiallinen ja puolueeton sefu, sietäs muidenkin ottaa mallia ei tyhjästä nipottaen vaan asialinjalla.

• heti kimppuun
        ällistynyt kirjoitti:

kyllä siellä naaraskin haukkuu toisia
        sekaantuu juttuihin,rytkä haastaa asiita,
        kun sefu pois sillo kimppuun käynti naaraalla alkaa mut eihän sefut sinne asumaan oo lupautunnu.naaras vaan vaihtaa nikit ettei sitä
        tunnettas,naaraalle ja loma elukat pois sätista
        hahahaahaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5410
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      235
      1592
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      321
      1145
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      313
      1108
    Aihe