Onhan päivä vielä

popedafani

Onhan päivä vielä huomennakin (Piangi con me) on alunperin Italialainen biisi ja samalla kielellä esitetty. The Rokes on se bändi mikä siitä teki aikanaan hitin vuonna 1966 .Myöhemmin siitä on tehty erinnäisiä versioita hitaista nopeisiin.

Suomessa sen esitti ja levytti ekana Fredi.Popedan versio on kyllä noista tekeleistä ylivoimainen,siitä ei pääse mihinkää

Tästä linkistä voi käydä kuuntelemassa pätkän alkuperäisestä jos kiinnostaa.

http://www.amazon.com/s?ie=UTF8&applicationContextPath=/gp/search/construct-application-context.mi&field-keywords=The Rokes Piangi con me&page=1&url=search-alias=digital-music

5

494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mun mielestä on
      • popedafani

mielipide on sinun ja arvostan sitä.

Mun mielestä Popedan versiossa on sitä munaa mitä toi biisi tarvii,jytkettä ja jytinää.
        Parhaita käännöksiä ja sovituksia mitä Popeda covereista koskaan tehnyt.
        Tämä on mun mielipiteeni ilman sen suurempia perusteluita käyttämättä.

• de mentti

Jotenkin on sellanen mielikuva että Pate olis laulany kyseistä laulua 80-luvulla. Soi radiossa paljon siihen aikaan. Ostin jopa sillon Paten ekan soololevyn ko. laulun toivossa(enkä lukenu biisilistaa..), mut ei se siinä ollu. Muistaako joku muu että näin olis ollu vai pätkiikö muistini jo niin pahasti? Mistään en ole kuitenkaan löytäny tietoja että olis ollu sinkkua tms. tästä biisistä.

• Mä vaan

Tamperelaisen kosketinsoittajan Masi Luoman levylle jonka nimi oli Masi Luoma&Luojanluomat. Tuolla levyllä vieraili enimmäksen Tamperelaisia muusikoita esim. Juice Leskinen ja Pate Mustajärvi. Pate tulkitsi juuri tuon biisin Onhan päivä vielä huomennakin. Omalle soololleen ei sitä laulanut/mukaan otettu.ilmestyi toki samana vuonna kun Pate eka soolo, eli vuonna 1984.

• de mentti
        Mä vaan kirjoitti:

Tamperelaisen kosketinsoittajan Masi Luoman levylle jonka nimi oli Masi Luoma&Luojanluomat. Tuolla levyllä vieraili enimmäksen Tamperelaisia muusikoita esim. Juice Leskinen ja Pate Mustajärvi. Pate tulkitsi juuri tuon biisin Onhan päivä vielä huomennakin. Omalle soololleen ei sitä laulanut/mukaan otettu.ilmestyi toki samana vuonna kun Pate eka soolo, eli vuonna 1984.

En siis ihan puuta heinää muistanu. Kiitos tiedoista! Ei ole tullu ennen vastaan missään. Sen vaan muistin että tuttu biisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3275
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3043
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1842
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      30
      1777
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1711
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1389
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe