Olen vähän alle 30v ja kaipaisin ystäviä ja vertasistukea tähän helvetilliseen sairauteen joka on kestänyt jo toista kymmentä vuotta.
Buolimikkoja Oulussa?
Nimetön
1
228
Vastaukset
- 18bulimitikko
Oijei kukaan ei ole vastanu tähän :( itse löysin nyt tämän ja ajattelen samoin! Tai oikeastaan olen siinä pisteessä, että tarvittaisi enään yksi konkreettinen teko: lopeta ylensyönti. Ja sitä kautta loppuisi oksentaminen tai vähenisi rajusti! Jos löytäisin jostain konkreettinen keino tuohon, niin elämä olisi kondiksessa 🙏🏼 on vain joku psykologin vastaanotto, mutta tarvitsen konkreettista keinoa heti! :( Toki ei se lähde salamaniskuna,mutta siitä edespäin varmasti paranisin. Jospa joku auttaisi tai lähtöisin sen keinon ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337