Suunnitellaan kovasti Brasilian matkaa, muttei osata päättää mihin sinne.Aurinkomatkojen matkoja ollaan funtsittu ja kateltu, paljon... Kertokaahan mihinkä suosittelisitte? Yhdistelmämatka? vaiko vain yhteen paikkaan?
Brasiliaanko??
10
2726
Vastaukset
- manta100
Olemme lähdössä joulukuun 15. neljännen kerran Fortalezaan. Jos haluat rentotoa rantalomaa suosittelen.
- voisi olla
Maceio. Porto De Galinhas onkin sitten jo hyvin turvallinen, tylsyyteen asti...
- Robib Hood
voisi olla kirjoitti:
Maceio. Porto De Galinhas onkin sitten jo hyvin turvallinen, tylsyyteen asti...
Minusta Porto De Galinhas ja siellä hotelli eco Porto on oikein viihtyisä paikka, jos hakee mukavaa rauhallista lomanviettopaikkaa. Mutta vauhtia ja jännitystä kaipaavat voivat mennä muualle. Itse viihdyn nimenomaan tuossa hotellissa ja sen ympäristössä. On upeaa, kun voi mennä paljain jaloin suoraan hotellista hiekkarannalle. Henkilökunta ei osaa kuin omaa kieltää, mutte ymmärtävät käsimerkkejä oikein hyvin.
- ehdottomasti
Olen ollut Brasiliassa kolme kertaa, Fortalezassa, Porto de Galinhaksessa (yhdistelmä Recife - Galinhas) ja viime kerralla Rio - Galinhas. Viimeinen reissu kaikkein paras ja muistettavin, eli viikko Riossa ja loppuloma Galinhaksessa lepäilemässa - suosittelen!
- kakkapötkö
paha sanoa kun et maininnut millä porukalla liikenteessä!!
mut jos olet mies niin älä ainakaan muijan kaa lähde! - Rakas-Watson
Pitkalti siita mita hakee. Jos kaipaa vaan aurinkoa ja lepoa ja rauhaa, Porto das Galinhas on asia mesta. Vahan enemman loytyy Fortalezasta. Tosi veivaajille ainoa oikea vaihtoehto on Rio. Jos tanne tulossa, heivaa aurinkomatkat ja hanki lentoliput Air Francelta ja matkaan. Taalla ei meno ihan heti lopu.
- samaa mieltä
Sikäli olen yhtä mieltä että ei siihen matkatoimistoa tarvita, mutta että Rio? Kyllä on Brasilia pieneksi käynyt...
- Helmikuu 23
Olemme menossa Forfalezan viereen Cumbucoon,pitäisi olla melko aktiivinen paikka,koska on liitosurfadeiden paikka.Joka ilta jotain mukavaa tapahtumaa ja toki tuo miljoonakaupunki vieressä.Tässä sivusto! http://www.cumbuco.nl/
Hyviä matkoja!- käynyt
Olin Cumbucossa muutaman päivän viime keväänä ja oman kokemukseni mukaan se on kyllä kovin pieni ja hiljainen paikka, esim. turisti-infrastruktuuri on vähäistä. Toki sesonkiaikaan voi olla paljonkin vilkkaampaa. Sen sijaan kitesurffareiden sesonki on käsittääkseni parhaillaan meneillään eikä noudata "normaalia" turistisesonkia.
Ihan kiva paikka sinänsä, mutta en kahta viikkoa välttämättä tuolla viettäisi (ellen sitten surffaisi). Cearássa (ja ehdottomasti myös muualla Brasiliassa) on kauniimpiakin rantoja, Jericoacoaraa ei voi olla mainitsematta.
- Jokisaari
Monipuolinen sivusto suomeksi Koillis-Brasiliasta: http://jokisaari.net/brasil/index_fi.html. Nähtävyyksiä ja tietoa paikkakunnista (mm. Fortaleza, Ubajara, Barnaíba ja Jericoacoara),tekstein, kuvin ja videoin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748