Annan esiintyminen Elämä Lapselle konsertissa oli energiaton ja tylsä. Ei minkäänlaista tanssiliikettä! Jos kerran laulaa dance vivahteista musaa, niin pitää sitä osata esittääkkin.
Antti Tuisku on ollut niin loistava aina noissa esiintymisissään. Anna kalpenee sen rinnalla.
Vaisu esitys
3
331
Vastaukset
- rok änd roll män
Onko tosiaan niin, että idols on keskinkertaisuuksien ponnahduslauta. Mitä olen kuullut Annaa radiosta, niin olen ollut ihan tyytyväinen kuulemaani. Eilinen esitys oli kyllä tosiaan ponneton ja laimea. Vähän samaa ihmettelin joskus kesällä kun tuli jokin toinen Annan konsertti, missä esiintyi muitakin uusia naisartisteja, ei taida typyllä olla luontaisia kykyjä lavaesiintymiseen, harmi.
Koivunen ei ole niin suuri pettymys, siitä näki heti alusta alkaen, että homma ei tule toimimaan.- sinä itse?
Ja sulla itselläs menee kaikki upeasti ja olet supersuosittu, vai kuinka?
- muutenkaan
sinä itse? kirjoitti:
Ja sulla itselläs menee kaikki upeasti ja olet supersuosittu, vai kuinka?
tol aloittajalla vois mennä ku upeesti Annan seurassa - niin kovin tuntuu seuraavan ihanan Annan jokaista liikettä.
Sama juttu noil muil jotka tekevät noit pilkkaavia avauksia. Aikaa tuntuu riittävän Annalle vaik kuinka. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204