30.10.08 agadiriin lähtiöitä?

me vaan

onko kyseisenä ajankohtana lähdössä muita?millaiset ilmat mahtaa olla loka-marraskuun vaihteessa?

5

844

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sää on ihan hyvä. Aurinkoa ja lämmintä. Myöskin illat ovat pehmeän lämpöisiä. Hyvää matkaa. kalevi

• Piipar

Myös me kolmeksi viikoksi kesää viettämään Agadiriin. Ekaa kertaa ollaan menossa. Minkähän hintaista on ravintoloissa syöminen ? Onkohan marraskuussa vielä uintikelit ?

• vuonna
        Piipar kirjoitti:

Myös me kolmeksi viikoksi kesää viettämään Agadiriin. Ekaa kertaa ollaan menossa. Minkähän hintaista on ravintoloissa syöminen ? Onkohan marraskuussa vielä uintikelit ?

agadirissa samoihin aikoihin, ja valitettavasti on todettava että silloin ainkin oli jo vedet viilenneet niin ettei tehnyt mieli mennä uimaan. Samoin päivälämpötila oli jo aika matala,hyvällä tuurilla reilu 20astetta...!
        Tuulista oli, ja yöt tosi kylmiä.

Toivottavasti siellä on tilanne nyt parempi kuin vuosi sitten,silloin oli koko pieni kaupunki remontissa. Joka puolella rakennustyömaita ja varsinikin rannan seutu oli todella epämukava.
        Mutta toivotan teille kuitenkin oikein hyvää lomaa,toivottavasti saatte rahoillenne vastinetta. Me emme saaneet.

• ensivuoden puolella

EN varma kumpana viikonloppuna,tulevana 01.11 vai menneenä 25.10 oletettavasti suuri konsertti("pour la Tolerance")Kahtena aikaisempana vuonna-06-07 sattumoisin olin siellä ja olin jostain lukevani tästä tulevan säännöllisen tapahtuman.Oppaanne varmaankin informoi jos ajankohtainen.Rannassa eka vuonna jopa 120 000 ja toisena puhuivat jopa 200 000 :sta ihmisestä.

• MMM

Lähtö 30.10-08.Ei tuttu paikka entuudestaan.Menemme hotelliin Riu Tikida Dunas.Onko jollain kokemuksia kyseisestä hotellista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2594
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe