jalat putoaisivat takaisin maahan?
Alkaa olla jo noloa nämä Annan tekemiset ja hyvä suhde mediaan.
Koska Annan paapominen loppuu
12
751
Vastaukset
- sfaf
Alkaa olla jo aika sairasta, kun Anna raahaa mediaa portugaliin asti ottamaan hänestä ja hänen ystävistään kuvia
- keikat
tämän Seuran Portugalin kuvausmatkan takia. Seurassahan on ollut aiemminkin ainakin yksi Portugalin loman reportaasi.
- sitten kun
paneminen alkaa
eli kunhan anna alkaa vaihtaa poikaystävää kuin paitaa ja esittelee revaansa muutamassa lehdessä, niin sitten paapojia ei enää löydy- inijuitd
..sinullehan reva on vain pikseleitä näytöllä. Saisitpa joskus kokeilla oikeata..runkku!!
- ne pikselit
inijuitd kirjoitti:
..sinullehan reva on vain pikseleitä näytöllä. Saisitpa joskus kokeilla oikeata..runkku!!
Annan naaman nykykunnossaan voittaa.
- oli jälleen
niin nolo!
Iloisesti vierähti taas negapeesaajiltakin tovi Annan seurassa.- siinä syy
miksi pojat viihtyy näillä sivuil
- väittää
siinä syy kirjoitti:
miksi pojat viihtyy näillä sivuil
että saatat kyllä olla oikeassa:D
- ei lopu koskaan
Toivottavasti Annaa paapotaan lehdissä toooooooosi pitkään vielä.
- miksi suloista
ja fiksua Annaa ikävästi kohtelisivatkaan.
Kohta hänestä taitavat kauniisti kirjoittaa ulkomaisetkin lehdet. - näkymin Anna
tulee säilymään kauan Suomalaisessa musiikkielämässä. Annalla on hyvä ote, ja intohimoja musiikkiin.
- mannamaa
Eiköhän se paapominen ja hehkuttaminen lopu kun tuo uusi idols tuo taas uudet tähdet mukanaan.Toivon itse ainakin niin sillä mielestäni anna on ärsyttävä iki-teini,vaikka laulaa osaakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184