Iltaa kaikille.. :) Kun olen aivan urpo näissä Järkkäri hommissa niin,kysäsen että mitä eroa on
Nikon D60 18-55 Kit ja Nikon D60 18-55 VR Kit ??
Olen ostamassa ensimmäistä järkkärii (pieneen käteen.. ) niin,tästä on hyvä alkaa..SUURI KIITOS :) Ai niin,ja eikös näissä Nikon kitti paketeissa ole yleensä parempi laatuset objektiivit kuin,muissa kilpailijoissa..??
Kiitos viellä kerran :)
Se eka..
8
503
Vastaukset
- mika2
.... siinä jälkimmäisessä eli VR tunnisteella varustetussa objektiivissa on kuvanvakaaja. Hintaeroa on pikkuisen, mutta ei hirveän isoa eroa optisesti.
Ei nikonissa mikään ylimaallinen se kit-objektiivi ole ja vallankaan tuo 18-55mm ei ole muita kummempi. Aikoinaan aika mairittelevia arvioita keräsi 18-70mm ifed, jonka tilalla nykyisin taidetaan kauptella jotain 16-80mm VR obiskaa, mutta en muista oliko se ifed.- Kaupitellaan
Olisi mielenkiintoista tietää!.
- mika2
Kaupitellaan kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tietää!.
... mitä kaupitellaan?
- gffgd
mika2 kirjoitti:
... mitä kaupitellaan?
Olisikohan edellinen kirjoittaja viitannut tuohon 16-80 VR:n kaupitteluun, ja tarkoitti, että sitä ei kaupitella missään, koska polttoväli on 5mm pielessä...
- Manu 2
mika2 kirjoitti:
... mitä kaupitellaan?
Lue oma viestisi, niin tiedät mitä kaupitellaan.
- Mika 2
gffgd kirjoitti:
Olisikohan edellinen kirjoittaja viitannut tuohon 16-80 VR:n kaupitteluun, ja tarkoitti, että sitä ei kaupitella missään, koska polttoväli on 5mm pielessä...
Ainakin 18-200 optiikan saa rajalalta 890euroa D80 runkolla..
- mika2
gffgd kirjoitti:
... no niinpä olikin, mutta asia tuli kuin tulikin onnekkaasti ymmärretyksi;-)
Huomasin tuossa muuten toisenkin virheen kun väitin, että 16-85mm VR tuli korvaamaan 18-70mm ifediä, niin tuolla rojulassa näkyivät molemmat köllöttävän rintarinnan myynnissä. No uudempi kuitenkin tuo 16-85mm kakkula on, vaikka en nyt tähän hätään muistakaan minkä kameran kylkiäisenä sitä kaupiteltiin viimetteiks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164