Selibaatista

Parks

Huh kun helpotti löytää tämän keskustelufoorumin kautta kohtalotovereita.En voi keskustella parisuhteessa elävien ystävättärieni kanssa asiasta,ja purkaa tuntojani....olen ollut selibaatissa vasten tahtoani jo 4 vuotta!!Välillä unohdan seksin,mutta ajoittain masentaa tämä tilanteeni.Ne harvat kerrat,kun lähden "ulos" en mies seuraa saa.Kukaan ei vilkaisekkaan,saatikka tule juttelemaan..Olen mielestäni ihan ok näköinen ja ikäistäni (47)hyvä kroppainen. Mutta,jos ei,niin ei.Tämä syö naista aika pahasti,ja vie itsetunnon tosi alas.Nyt tuntuu,että olisin jopa valmis maksamaan seksistä,jos vain voisinsaada,mutta olisiko sen jälkeen olo yhtään parempi!! Kiitos,oli tosiaan helpotus lukea täältä muista kohtalotovereista,terapiaa tämäkin,ja nyt jo helpottaa kummasti,toivottavasti pitkästi !!Mukavaa syksyä kaikille !!

2

371

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oma valinta

Minulla on vastaava tilanne sillä erolla, että en edes halua seksiä. No, en voi sanoa ettenkö koskaan, mutta periaatteessa suurin osa ajasta menee ihan loistavasti ilman, enkä edes ajattele seksiä. Joskus sitten tuntuu että haluttaisi ja näen unta siitä, mutta silloinkaan en tee asialle mitään.
      Nyt on 6,5 vuotta takana viime kerrasta.

• mies vai

nainen?

Ja minkä ikäinen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7505
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5424
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      261
      4669
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4555
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      64
      3302
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2728
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2378
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      51
      2362
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2352
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2214
    Aihe