sinä olet???
21.3-19.4 HAUKKA
Sää ole energine saalistaja. Pirät
haasteist ja jahtaamisest. Sää
saatat ol aikast päälkäyvä. Suns o
raakaa elinvoima.
20.4-20.5 PULU
Olet aikast hiras ja
pulleva olone pulu. Et säntäil mihenkäs vaa
hoirat assjat omaa
tahtisses. Nautinnohalune sää ole ja piäne assia saa
su iloseks
21.5-21.6 KOLIBRI
Sää ole piän ja monefärine
vipeltäjä. Sunt ei saa milläs pysymä
paikallas, sul o levotoine sialu.
Sull o liikka assioi ja aikka ei
lainkka niire toteuttamise. Sää
ole ain menos.
22.6-22.7 SORSA
Tyytyväine pulla sorsa o
sun laises. Huolehrit kaikest ja ain
rauhallisest. Sää ole
toisinas liianki halutoine. Sorsa saa usse iso poikue ja niit hän paimenta
lempiäste.
23.7-22.8 RIIKINKUKKO
Olet kommia riikinkukko.
Sää halut esintty ja ol huamio keskipisten.
Sää ole ylppiä ittestäs ja
tekemisistäs. Et lainkka pyytel antteks sitä
et Luaja o su luanu.
Imartelust sää kehrät ko katti.
23.8-22.9 VARPUNEN
Sää ole
hillitty varpune vähä ninko harma tai huamaamatoine. Sul
turvallisus ja
koti ova tärkkiöi. Sää tule toime yksinäski ja oikiastas
iha viihryt
omas seurassas. Assioist sää ole tarkka ja siisti kans
kaikes mitä teetki.
23.9-23.10 JOUTSEN
Sunt voi sanno viähkiäks
joutseneks. Pirät kauneurest.
Olet sosiaaline ja perinteine ainaski
parisuhtessas. Sun kans tule helpost toime.
24.10-22.11
KORPPI
Musta salaperäne korppi. Sää ole yäeläjä. Olet syvälline ja
syväste
tunteva tyyppi. Luanteltas olet mustavalkone ja sää ole
kostonhimoine
jos sunt loukata. Lojaali luontes takia sinulle o helppo
uskoutu.
23.11-22.12 PAPUKAIJA
Sää ole värikäs papukaija.
Sunt kiahtoo eksotiikka. Sää ole
liikkuvaine, tahrot koke uut ja
kierttä maailma. Sää ole kekseliäs ja
opit helpost assioi.
Mut o assioi joihi sää saatat sunhtautu oikenki
fanaattisest.
23.12-20.1 PÖLLÖ
Sää ole älykäs pöllö.
Hillitty, sivus pysyvä ja iankaikkise älykäs. Et
tee ittestäs iso
numero. Sää kuuntele muit mielttummi ko ole ite äänes.
Suns o viisaut.
21.1-19.2 KYYHKYNEN
Sää ole neuvokas kyyhkyne.
Suns o kekseliäisyyt ja äly. Sää ole oikke
sosiaaline luanne.
Ongelmitte ratkomises ja uure oppimises olet
mahrottoma hyvä.
20.2-20.3 HAIKARA
Sää ole hyväntahtoine haikara.
Empaattine ja auttavaine. Suns o
luavuut ja loistava tunneäly o sun
vahvutes. Saatat kyl toisinas hukku
haaveilema liikka.
(kaikis meis assuu pien tipune) :>>
Mikäs tipu
44
1084
Vastaukset
- perusteella
pitäisi olla kolibri, mutta todellisuudessa olen luonteeltani täysin päinvastainen, eli sorsa.
Mm. tästä syystä en ole koskaan uskonut horoskooppeihin. Heti luonnehoroskooppi on noin pahasti perseellään.- rapiskarpalo
voiko olla niin että toiset näkevät sinua erilailla kuin sinä itse näät?
- minä..
rapiskarpalo kirjoitti:
voiko olla niin että toiset näkevät sinua erilailla kuin sinä itse näät?
olisin niin kuin ailahtelevainen ja pintoliitoon kykenevä kolibri (kaksonen).
Jos joku minut noin näkee, niin on sekaisin tai sitten kyseessä on suuremmanluokan väärinkäsitys. - rapiskarpalo
minä.. kirjoitti:
olisin niin kuin ailahtelevainen ja pintoliitoon kykenevä kolibri (kaksonen).
Jos joku minut noin näkee, niin on sekaisin tai sitten kyseessä on suuremmanluokan väärinkäsitys.on aika mestari selviytymään monista erilaisista rooleista, varsinaisia sanaseppoi ja pirkkoi, mutta silti niin ihania, tunnen muutamia horoskoopiltaan kaksonen ihmisiä, kuten yksi mun kersoista ja jokaisessa on jotain samaa ;>>
- tiedät,
rapiskarpalo kirjoitti:
on aika mestari selviytymään monista erilaisista rooleista, varsinaisia sanaseppoi ja pirkkoi, mutta silti niin ihania, tunnen muutamia horoskoopiltaan kaksonen ihmisiä, kuten yksi mun kersoista ja jokaisessa on jotain samaa ;>>
että on olemassa myös kaksosia, jotka eivät ole kaksosia.
Että se niistä horoskoopeista. - rapiskarpalo
tiedät, kirjoitti:
että on olemassa myös kaksosia, jotka eivät ole kaksosia.
Että se niistä horoskoopeista.ei kaikilla kaksosilla ole kaksosta, ainakaan heillä jotka horoskoopiltaan kaksosia. :>>
(mä lueskelen aika leikkimielellä horoskooppei ja muita hömppäjuttui, mutta kyllä ne joskus osuu ja uppoo, ei mahda mitään)
- En.kerro
korppi :) Mutta en nyt hirveän kostonhimoinen ole, kai..
- rapiskarpalo
toi papukaija ja silt kyl töissä ja kotonakin tuntuu: meinaa saa toistaa itseään aina uudestaan ja uudestaan ja siltikään kukaan ei kuuntele :>>
- (n)
oletkin täällä aina kerjäämässä huomiota.
- rapiskarpalo
(n) kirjoitti:
oletkin täällä aina kerjäämässä huomiota.
ja varsinkin kun nykyisin harvemmin pääsen tänne, niin täytyy sit kerjää urakalla :>>
- löwenforeb
Riikinkukko ja osui aika oikeaan olenhan minä aika värikäs panomies. Vaan on minussa myös naista saalistavaa haukkaa, fanaattista papukaijaa, naisesta naiseen nauttimaan vipeltävää kolibria, naiskauneudesta nauttiaa joutsenta, älykästä pöllöä, empaattista ja huolehtivaa pullasorsaa ja nautinnonhaluista pulua ja salaperäistä tummaa korppia.
- rapiskarpalo
ja monta persoonaa samassa paketissa. :>>
- cookos
kaikin puolin muuten mutta en ulkonäön suhteen...sain ton muten sähköpostiinkin.
- rapiskarpalo
minäkin :>>
- Mr.Kalluppi
Liian kauan olin häkkiinsä suljettu undulaatti. Avasin häkkini kahleet, lensin vapauteen.
Nykyisin olen lähinnä myrskypääskynen.
"Minne lennät myrskypääskynen
tulee pikimusta yö
yksin sydämessä pimeyden
ja jäinen sade siipiin lyö
Yksin lentää sä saat
yksin lentää sä saat"- rapiskarpalo
lapsena undulaatteja, nekin lensivät lopulta vapauteen kuolivat pois. Ei linnut kuulu häkkiin, myöhemmin ymmärsin.
- Mr.Kalluppi
rapiskarpalo kirjoitti:
lapsena undulaatteja, nekin lensivät lopulta vapauteen kuolivat pois. Ei linnut kuulu häkkiin, myöhemmin ymmärsin.
"nekin lensivät lopulta vapauteen kuolivat pois."
Minä päätin, että en kuole, vaan opettelen itse itseni ruokkimaan.
"Ei linnut kuulu häkkiin"
Vielä vähemmän ihmiset. - rapiskarpalo
Mr.Kalluppi kirjoitti:
"nekin lensivät lopulta vapauteen kuolivat pois."
Minä päätin, että en kuole, vaan opettelen itse itseni ruokkimaan.
"Ei linnut kuulu häkkiin"
Vielä vähemmän ihmiset.vielä vähemmän ihmiset kuuluu häkkiin.
- Papeete1
23.9-23.10 JOUTSEN
Sunt voi sanno viähkiäks
joutseneks. Pirät kauneurest.
Olet sosiaaline ja perinteine ainaski
parisuhtessas. Sun kans tule helpost toime.
Joo.. kyllä mun kanssa tulee hyvin toimeen kun ei ala ryppyileen mulle. Sitten voikin tulla tosi helposti eri tiet, ja taas sujuu hyvin :D- sosiaalinen.
uskotko tähän soopaan?
terveisin sorsa, jonka pitäis olla kolibri - Papeete1
sosiaalinen. kirjoitti:
uskotko tähän soopaan?
terveisin sorsa, jonka pitäis olla kolibriEn. Mä olen jo pitkään naureskellut vatta kipeänä noita höpöjuttuja. Mä saan testeistäkin aina jotain "olet sosiaalisuuden ja aurinkoisuuden multihuipentuma"-tuloksia.
Hähähähäh.. ja akka on niin epäsosiaalinen erakko kuin ikinä olla ja voi :DD - caput.mortuum
Papeete1 kirjoitti:
En. Mä olen jo pitkään naureskellut vatta kipeänä noita höpöjuttuja. Mä saan testeistäkin aina jotain "olet sosiaalisuuden ja aurinkoisuuden multihuipentuma"-tuloksia.
Hähähähäh.. ja akka on niin epäsosiaalinen erakko kuin ikinä olla ja voi :DDEpäsosiaalisuus ja erakkous voi johtua myös olosuhteista ja peloista, vaikka todellisesti olisikin jotain ihan muuta.
- Papeete1
caput.mortuum kirjoitti:
Epäsosiaalisuus ja erakkous voi johtua myös olosuhteista ja peloista, vaikka todellisesti olisikin jotain ihan muuta.
Olen tätä koska on pakko olla. Jos asiat olisi toisin voisin hyvinkin olla sellainen kuin ennen.. eli juuri noiden huuhaa-testien tulosten mukainen.
Tosin mun täytyy aina saada myös vetäytyä omiin oloihin möllöttään. Hiljaisuuden vastapainoksi jaksaa sitten taas hyvmyillä ja olla reipas :D
- MMies
Ainoa noista, joka ei lennä.
Osaa kuulemma, mutta ei viitsi (piti tarkistaa, kun en ollut varma *nolona*
http://www.munanetti.power-forums.com/riikinkukko-t1887.html )
"Riikinkukkoja pidetään moniavioisina. Yksi kukko kykenee hedelmöittämään 5-6 kanaa"
Oujeah.- Papeete1
Ton :D
- caput.mortuum
Olen sorsa :)
Poikuetta ei ole eikä tule, mutta mielelläni paimennan läheisiäni lempeästi ja muitakin jos tarvetta siihen on. Välillä vähän tarpeettomastikin. - cat.mint
varpunen, tosin tarkan kellonajan mukaan riikinkukko, jos seurataan horoskooppimerkkien aikatauluja. Minussa selvästi heijastuvat molempien luonteenpiirteet.
- rapiskarpalo
ultra bran sanoja löytyi galleriastasi
http://www.youtube.com/watch?v=9OfFjyjL0r4&feature=related
Hyvä biisi ja bändi :>> - cat.mint
rapiskarpalo kirjoitti:
ultra bran sanoja löytyi galleriastasi
http://www.youtube.com/watch?v=9OfFjyjL0r4&feature=related
Hyvä biisi ja bändi :>>Lempparini Ultra Bralta on "Kirjoituksi". Se on hassua miten jotkut tietyt biisit liittyvät tiettyyn elämänvaiheeseen, ja aina kun kuuntelee sitä niin palaa hetkellisesti siihen aikaan. En nyt viittaa vain Ultra Brahan vaan kaikkeen musiikkiin.
- rapiskarpalo
cat.mint kirjoitti:
Lempparini Ultra Bralta on "Kirjoituksi". Se on hassua miten jotkut tietyt biisit liittyvät tiettyyn elämänvaiheeseen, ja aina kun kuuntelee sitä niin palaa hetkellisesti siihen aikaan. En nyt viittaa vain Ultra Brahan vaan kaikkeen musiikkiin.
näyttelee yllättävän suurta osaa monien ihmisten elämässä, mulla kans noin kuten kirjoitit ja tulee olemaan varmasti jatkossakin :>>
...eiks se nyt oo itsestään selvä asia.
- vänkyrä-nainen
http://www.codeman.fi/photo/pulu.jpg ;D
Olet aikast hiras ja
pulleva olone pulu. Et säntäil mihenkäs vaa
hoirat assjat omaa
tahtisses. Nautinnohalune sää ole ja piäne assia saa
su iloseks- rapiskarpalo
vanhimman lapsen isi on kanssa toi pulu :>>
mut hiras se ei oo koskaan ollut vaa päinvastoin.
lintu..olen mieluummin raatokärpänen;)
- rapiskarpalo
nyt tarvii olla joku lintu ja sit myöhemmin voi olla raato tai kärpänen tai molempia yht`aikaa raatokärpäne :>>
rapiskarpalo kirjoitti:
nyt tarvii olla joku lintu ja sit myöhemmin voi olla raato tai kärpänen tai molempia yht`aikaa raatokärpäne :>>
mä olen sitte raadonsyöjä kun ei saa olla kärpänen elikkä korppikotka;)
http://www.african-safari-pictures.com/image-files/vulture-pictures.jpg- rapiskarpalo
blackmetal68 kirjoitti:
mä olen sitte raadonsyöjä kun ei saa olla kärpänen elikkä korppikotka;)
http://www.african-safari-pictures.com/image-files/vulture-pictures.jpgsusta välttis tuntuu et sä oot korppikotka, niin sitten sä oot korppikotka, eihän sille sitten minkään mahda. Onko susta kauankin tuntunut tolta et sä oisit korppikotka? ;DD
rapiskarpalo kirjoitti:
susta välttis tuntuu et sä oot korppikotka, niin sitten sä oot korppikotka, eihän sille sitten minkään mahda. Onko susta kauankin tuntunut tolta et sä oisit korppikotka? ;DD
vika korppikotkissa on..jos niitä ei olisi, afrikan savannitki hautautuisi alle kuukaudessa raatoihin;))
- rapiskarpalo
blackmetal68 kirjoitti:
vika korppikotkissa on..jos niitä ei olisi, afrikan savannitki hautautuisi alle kuukaudessa raatoihin;))
korppikotkassa, ei mitään vikaa.
pöllömmäksi ennä.
Pöllö mikä pöllö :D- rapiskarpalo
viisas tipu, mun nuorimmainen pikku mies on kanssa pöllö mikä pöllö :>>
- k32v
semmone iha tavalline rakettimoottoril varustettu varpune
Miä olen PULUNEN. Hassua sinänsä koska mieheni kutsuu minua puluseks jo valmiiksi... =)
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796