Mikä olisi hyvä nimi valkoiselle kääpiökanille? :)
Kanien nimiä :D
12
689
Vastaukset
- Zero
Täs ois sulle nimiä(on mietitty ku meinasin hommata fretin tai chincun ja kamun siilelle nimee:D)
Tyttö: Mini, Rusetti, Luna, Söpö, Karkki, Lumi, Niina, Nina, Lilli, Lili, Laku, Nekku, Nappi, Tupsu ja pikku
Poika: Daim, Dumle, Sprite, Rezzi, Cola, Fanta, Tikru, Xipa, Kingi, Kunkku, Kille, Vallu, Tuukka, Maxwell, Edmund, Peter, Nakke, Masi, Matias, Manu, Vili, Roope, Sulo, Santtu, Santeri ja Samuel.
Siinä on sulle vähän nimi vaihtoehtoja:D Toivottavasti ei ollu liikaa... Itse laittaisin nimeks Mini tai Manu ehkä. Saan marraskuun alussa tyttö chincun ja sen nimeks tulee Cameron (housesta- Pepe-2008
PEPE! Minulla on valkoinen kääpiökani ja sen nimi on Pepe ;-)
- Belletto
Pepe-2008 kirjoitti:
PEPE! Minulla on valkoinen kääpiökani ja sen nimi on Pepe ;-)
Belletto.
- pupunen, oi pupunen!
Belletto kirjoitti:
Belletto.
Minulla on maatiaiskani Väinö.
- napsu22
Tytöt: Lumi Candy Apua ei tuu mieleen!! Pojat: Aapo Arttu Daim
Oon huono keksii nimii :D Mut siin muutamii!
- kanit
iines tai minni
- Pippuri&Smokey 4ever
Jos se olisi harmaa, niin mulla on ainakin Kääpiöluppis tyttö ja sen nimi on SumuSalmen Smokey "Smokey
Ja jos se olisi musta niin mulla ainakin on myös: Kääpiöteddy poika; Pepper B. Nash "Pippuri" Mutta Kerrothan sitten mikä tulee nimeksi :D
Ja Valkoiselle Esim.Snowy/Snow - pupuliinu
Pumpuli
- kanifani <3
Nuutti tai Nanna :)
- nimiääää
Alba, eli valkea tai Candidus, puhtaanvalkoinen, tai sitten Candi. Mollis, (pehmeä) Pumilus , Pumi, kääpiömäinen, Senecio, villakko, Lacurus, jänönhäntä,
sanat poimittu Puutarha-nimitöä kirjasesta. - Hilloleipä
RAPSU
- Tiitussinialba
Ehkä tytölle Sini tai Alba, pojalle ehkä Tiitus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066