Epätasa-arvosii juttui, jokka on ihan tosiasioita:P
esimerkkei
- yleensä sillä otuksella on ns. kakkosauto, palijo halavenpi ja vanhenpi
- jos ruohon joutuu ukko leikkaamaan, niin varmana on päältäleikattava, otus saa tyytyä lykkäämään
- jos kodissa tarvittais sähkövatkainta, niin satavarmasti ostetaa sähköruuvain, jota kerran vuodes käytetään yhen ruuvin vääntämiseen:P
- jos ukko joutuis lykkäämään lumet pois, traktori löytyy joka torpasta, otus suap tyytyä kolaan:P
antakaa työ muut otukset lissää esimerkkejä, ukot suotte vuan ottaa vastaan mitä tuleman pitää.......vastaankin saa sanoa:P
Tosiasioita
24
731
Vastaukset
mut kyllä meillä otus on aina ajanu ykkösautolla, niinku nykyäänki. Ostin just uuden akkuporakoneen ja annoin vanhan akalle perinnöksi, jotta ny silläki on iha ikioma.
- ottakaa opiksenne:)
palstan "poltsari" puolustautuu:P
ensinnäkin, eikös siulla oo ihan uus otus, jolla varmana on ollunna se "ykkösauto", ihan oma:P
mitäs hyö vanhalla akkuporakoneella tekkee, kermavaahtooko vaiko ihan pullataikinan veivaisi? ottakaa opiksenne:) kirjoitti:
palstan "poltsari" puolustautuu:P
ensinnäkin, eikös siulla oo ihan uus otus, jolla varmana on ollunna se "ykkösauto", ihan oma:P
mitäs hyö vanhalla akkuporakoneella tekkee, kermavaahtooko vaiko ihan pullataikinan veivaisi?ku kerran yhteenki piti muuttaa. Mut, olet siin mielessä oikeassa, että sil on iha oma auto, joka on parempi ku mun henkilöauto, mut ne kaks autoa ollaan vaihtamassa kuitenkin yhteiseen ykkösautoon. Minä ajelen edelleen pakulla, niinku oon koko pienen ikäni ajellu.
Ja tarviihan akka ny oman akkukoneen, jos sen jotain pitää seiniin tai muualle sil aikaa ruuvailla ku minä oon poissa.- ottakkaa opiksenne:
relaxed_eyes kirjoitti:
ku kerran yhteenki piti muuttaa. Mut, olet siin mielessä oikeassa, että sil on iha oma auto, joka on parempi ku mun henkilöauto, mut ne kaks autoa ollaan vaihtamassa kuitenkin yhteiseen ykkösautoon. Minä ajelen edelleen pakulla, niinku oon koko pienen ikäni ajellu.
Ja tarviihan akka ny oman akkukoneen, jos sen jotain pitää seiniin tai muualle sil aikaa ruuvailla ku minä oon poissa.vai oikein PITI yhteen muuttaa.........miks:P
sillä akkuporakoneellako se otus siulle sen kermavaahdon lättyjen pälle veivaa:P ottakkaa opiksenne: kirjoitti:
vai oikein PITI yhteen muuttaa.........miks:P
sillä akkuporakoneellako se otus siulle sen kermavaahdon lättyjen pälle veivaa:PEihän yhdessäasumisessa muuten mitään järkee ole. Akka vatkaa kermavaahdot jollaki muulla, kuin akkuporakoneella. Ookko kuullu sellasta huhua, ettei oo olemassa miesten ja naisten töitä, on vain töitä? Jotta tasa-arvon nimissä akka saa sitte tehdä kaiken.
- ottakaa opiksenne:)
relaxed_eyes kirjoitti:
Eihän yhdessäasumisessa muuten mitään järkee ole. Akka vatkaa kermavaahdot jollaki muulla, kuin akkuporakoneella. Ookko kuullu sellasta huhua, ettei oo olemassa miesten ja naisten töitä, on vain töitä? Jotta tasa-arvon nimissä akka saa sitte tehdä kaiken.
jos Teidän tapauksessanne on kyse vain rahasta, se ei johda onnelliseen lopputulokseen.
Tuohon lopputekstiisi en voi muuta sanoa kuin, lue se uudelleen, tai sitten minä olen väärässä. ottakaa opiksenne:) kirjoitti:
jos Teidän tapauksessanne on kyse vain rahasta, se ei johda onnelliseen lopputulokseen.
Tuohon lopputekstiisi en voi muuta sanoa kuin, lue se uudelleen, tai sitten minä olen väärässä.ku molemmat on jo tyytyväisiä.
Elämä olis tosi tylsää jos naiset ei olis hummorintajuttomia tosikkoja. Pikkuusen teitä on hauska kiusata.- k32v
ottakaa opiksenne:) kirjoitti:
Tuohon lopputekstiisi en voi muuta sanoa kuin, lue se uudelleen, tai sitten minä olen väärässä.jos jotai järjestelyit joutuis tekeen vaan rahan takii?
eiks se kertois, et muute elämä olis about niinku reilas?? vai miten, hä?
vai onks se kiellettyy tehä sillee, et laitetaa sellasii asioit yhteisiks, joita omistettais muute tuplasti? aika monesti joutuis tekeen aika isoiki järjestelyit syyst jos toisest sillo, ku muutetaa saman katon alle. - ottakaa opiksenne
relaxed_eyes kirjoitti:
ku molemmat on jo tyytyväisiä.
Elämä olis tosi tylsää jos naiset ei olis hummorintajuttomia tosikkoja. Pikkuusen teitä on hauska kiusata.luulekkona sie, ett mie vanhana konkarina meen noin halpaan.........sie oot sanonunna sanottavasi, ihan tosissain, mutt kohta tää ketju lähtee livohkoon, siun toimesta
ps. otukset eivät ole tosikkoja, useimmat ottakaa opiksenne kirjoitti:
luulekkona sie, ett mie vanhana konkarina meen noin halpaan.........sie oot sanonunna sanottavasi, ihan tosissain, mutt kohta tää ketju lähtee livohkoon, siun toimesta
ps. otukset eivät ole tosikkoja, useimmatMul ja mun naisella on tosi hyvä olla näin.
k32v kirjoitti:
jos jotai järjestelyit joutuis tekeen vaan rahan takii?
vai onks se kiellettyy tehä sillee, et laitetaa sellasii asioit yhteisiks, joita omistettais muute tuplasti? aika monesti joutuis tekeen aika isoiki järjestelyit syyst jos toisest sillo, ku muutetaa saman katon alle.mun mielestä kans se, et tekee 'vaan' rahanki takia yhteisiä juttuja tai hankintoja osoittaa puolin ja toisin kohtuullisen tason sitoutumista suhteeseen.
- ottakkaa opiksi
k32v kirjoitti:
jos jotai järjestelyit joutuis tekeen vaan rahan takii?
vai onks se kiellettyy tehä sillee, et laitetaa sellasii asioit yhteisiks, joita omistettais muute tuplasti? aika monesti joutuis tekeen aika isoiki järjestelyit syyst jos toisest sillo, ku muutetaa saman katon alle.mistä halusin keskustella, ihan huumorilla
ottakkaa opiksi kirjoitti:
mistä halusin keskustella, ihan huumorilla
mitä me ny taas ollaan väärin tehty?
- k32v
relaxed_eyes kirjoitti:
olis pitäny vaa nyökytellä ;D
- ottakaa opiksenne
relaxed_eyes kirjoitti:
nyt olen alta-vastaaja, tuplasti, alkuperäinen teksti ei ollut Teille "henkilökohtaisesti tarkoitettu".................kehtoottekin "liittoutua"
ottakaa opiksenne kirjoitti:
nyt olen alta-vastaaja, tuplasti, alkuperäinen teksti ei ollut Teille "henkilökohtaisesti tarkoitettu".................kehtoottekin "liittoutua"
tää on miesten palsta.
- ottakaa opiksenne
relaxed_eyes kirjoitti:
tää on miesten palsta.
........................................
- omaan...
relaxed_eyes kirjoitti:
ku kerran yhteenki piti muuttaa. Mut, olet siin mielessä oikeassa, että sil on iha oma auto, joka on parempi ku mun henkilöauto, mut ne kaks autoa ollaan vaihtamassa kuitenkin yhteiseen ykkösautoon. Minä ajelen edelleen pakulla, niinku oon koko pienen ikäni ajellu.
Ja tarviihan akka ny oman akkukoneen, jos sen jotain pitää seiniin tai muualle sil aikaa ruuvailla ku minä oon poissa.käytetyn koneen! ("Ja tarviihan akka ny oman akkukoneen")
Sehän tuon aloituksen idea olikin, että akka joutuu aina tyytymään siihen vanhaan ja huonompaan. omaan... kirjoitti:
käytetyn koneen! ("Ja tarviihan akka ny oman akkukoneen")
Sehän tuon aloituksen idea olikin, että akka joutuu aina tyytymään siihen vanhaan ja huonompaan.Jos akka ny kerran vuoteen akkukonetta käyttää, ni pitäshän sille siihen hommaan ostaa ihan uus ja täys peli.
Olen pahoillani, pyrin tasa-arvoistumaan.
- k32v
aika tasan on kai menny.
et sitä on hankittu mitä olis niinku tarvinnu.
yleensä enempi tän hankinnoist olis vaan niinku motkotettu, kun taas sit ei oo ollu poikkisanan paikkaa niist toiste hankinnoist.
no mut mitä sil on välii. kunha elää vaan varojensa mukaan. rahaa se vaan on, ja jos käy duunis, sitä pitäis tulla kuukaude välein vähä lisää.- k32v
kyl tää ymmärsi ton alotuksen jujun ;) ja kylhän se kai äijie jutuis tolleen onki.
mut ei mimmitkää anna tälle sitä uusinta hiusten kuivaajaa, jos tarviis sellast, ku alkais kuivattaan pärräst jotai korjattuu maalaus/lakkauskohtaa tai jos alkais lakkaan jotai uistimii tai sellast ;) eikä uusinta sähkövatkaajaakaa saa, jos tarviis sekottaa jotai maalipurkkei tms. - ottakaa opiksenne:)
k32v kirjoitti:
kyl tää ymmärsi ton alotuksen jujun ;) ja kylhän se kai äijie jutuis tolleen onki.
mut ei mimmitkää anna tälle sitä uusinta hiusten kuivaajaa, jos tarviis sellast, ku alkais kuivattaan pärräst jotai korjattuu maalaus/lakkauskohtaa tai jos alkais lakkaan jotai uistimii tai sellast ;) eikä uusinta sähkövatkaajaakaa saa, jos tarviis sekottaa jotai maalipurkkei tms.ymmärsit pointin, mutt hyvällä yritin kirjoittaa:P olisiko se ollunna sarkasmia;)
taitaa olla parei, ett meen nukkuun
...täällä meillä päin naiset ajaa kyllä yleensä sillä ykkösautolla ja miehet sit jollain muulla.
Se taitaa johtua lähinnä siitä, että naiset ei suostu sellaisilla romuilla ajamaan, mitä ne kakkosautot on.
Meillä ei oo traktoria, eikä ajettavaa leikkuria. Pitäähän äijällä olla pari liikuntaharrastustakin.Tuo pitää NIIN paikkansa. Jos miehen pitää tiskata usein niin ilmestyy tiskikone!! Ja kun myö muutettiin maalle niin tuli peltoauto (ei peltoa) ja mönkijä. Ja saatiin rumpukuivainkin kun ukko joutu pesemään pyykkiä minun ollessa ulkomailla.
Meillä on kolme autoa. Otuksen ykkös auto joka on vähän uudempi ja maksoi vähän enemmän, miehen ykkös auto joka on vähän vanhempi ja maksoi vähän vähemmän ja sitten on se otuksen kakkos auto joka on todella vanha ja maksoi IHAN vitusti!! =)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816