Olen 20-vuotias tyttönen.. Aloitin tänä syksynä opiskelemaan Jyväskylän Avoimen Yliopiston psykologian cum laudea. Siis etänä Oulusta käsin.
Haluaisin tietää, onko minulla kohtalotovereita, vaikka jo tämän suorittaneita, tai mahdollisesti juuri käyviä?
Parasta tietysti olisi, jos löytyisi joku opiskelukaveri, niin ei tarvisi yksin puurtaa.
Psykologiaa etänä Oulusta
1
425
Vastaukset
- Pihalla Edelleen09
Minäkin suunnittelen tässä alkavani lukemaan psykologiaan avoimessa täältä kotoonta käsin. Oulun läheltä olen minäkin...
Mietin vain miten pääsisin alkuun opinnoissani. Osaako joku jo parasta aikaa opiskeleva tai muuten vain asiasta tietävä kertoa jotain. Lähinnä kiinnostaisi sellainen seikka, että mikäli tekee itsenäisesti kirjallisia opinnäytetöitä, niin millaisia aikoja käytätte lukemiseen? Luetteko pelkästään tehtävien kohdalla mainitut luvut kirjoista vain pänttäättekö kirjat kokonaisuudessaan? Miten laajoja vastausten tulee olla yhteen tehtävään. Siis asiasta kuin asiastahan on informaatiota olemassa hurjan paljon ja siihen vielä lisäki omat pohdinnat, niin juttuhan paisuu kuin pullataikina... Millä tavalla rajaatte vastauksenne? ENtä kuinka paljon opettajat vaativat vastauksissa olevan ns. virallisia viitteitä/ lainauksia kirjaviisaiden teksteistä?
Kiitos, jos joku ystävällinen ihminen jaksoi lukea ja vielä suurempi kiitos mikäli vaivautuu vastaamaan ;-DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742972
- 682847
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261612
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269