Sunnuntaitesti

Papeete1

Testakkaas tekin huvin vuoksi.
http://www.transtukipiste.fi/pelit/ttp0902.php

Tsiisus.. nyt mä olenkin mies vaikka viimeksi olin sukupuolineutraali. Voi surku.. tätä ei varmaan kannata kauheasti mainostaa pontenttiaalisille miehille?? Tosin, olisinhan mä hyvä vaihtoehto niille jotka eivät oikein kestä akkamaisia urputuksia.
Enivei.. nyt en sitten enää ainakaan välitä yhtään mitä vinetätte naisista. Se ei mulle kuulu :D

Mä sijoituin just miehen ja sukupuolineutraalin rajalle.

SINÄ OLET MIES
Kuvauksesi
Olet mies. Sinussa on paljon mieheyttä, miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juuri lainkaan naisellisia persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Miehekkyys on sinulle tärkeää ja osaat nauttia mieheydestäsi.

Haluat liittyä miesten ryhmään sekä erottautua selkeästi naisten ryhmästä. Olet valinnut maskuliinisen ja hyvin epäfeminiinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan maskuliinisuus hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla feminiinisyyteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää feminiinisiä puoliasi.

48

1305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomalainen :

miehekäs nainen joka puhuu rumia ja polttaa norttia ketjussa samanaikaisesti

• Papeete1

Tehä ton testin. Vaikka näkeehän sen kyllä että akkahan sä olet :D

• availla :
        Papeete1 kirjoitti:

Tehä ton testin. Vaikka näkeehän sen kyllä että akkahan sä olet :D

mitä vaan linkkejä jota tänne tyrkytetään, ties mitä saastaa tule tietokoneelle :(

• Papeete1
        availla : kirjoitti:

mitä vaan linkkejä jota tänne tyrkytetään, ties mitä saastaa tule tietokoneelle :(

Linux niin pääset noista murheista eroon :)

Ei tuosta linkistä kyllä pitäisi mitään tulla.

• suhun :
        Papeete1 kirjoitti:

Linux niin pääset noista murheista eroon :)

Ei tuosta linkistä kyllä pitäisi mitään tulla.

Kuvauksesi
        Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija. Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti. Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä ja antavat sukupuolensa ohjailla toimintaansa.

• pointsit :
        suhun : kirjoitti:

Kuvauksesi
        Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija. Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti. Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä ja antavat sukupuolensa ohjailla toimintaansa.

unohtu :

Naisellisuuspisteesi: -40
        Miehekkyyspisteesi: -12

• Papeete1
        suhun : kirjoitti:

Kuvauksesi

Sähän olet sitten samaa sukupuolta kuin minä olen, tai siis olin. Mä lopetan kiroilun, niin enköhän pääse takaisin neutriksi :)

• hyssykät :
        Papeete1 kirjoitti:

Sähän olet sitten samaa sukupuolta kuin minä olen, tai siis olin. Mä lopetan kiroilun, niin enköhän pääse takaisin neutriksi :)

papu onkin siis mies?

Ei olisi heti päältä uskonut!

• Papeete1
        hyssykät : kirjoitti:

papu onkin siis mies?

Ei olisi heti päältä uskonut!

Niin toi testi väittää, uskottavahan se sitten on.

• asia :
        Papeete1 kirjoitti:

Niin toi testi väittää, uskottavahan se sitten on.

että oli mitä hyvänsä on rehellinen ainakin itselleen

• de_monte

Olet sukupuolen suhteen hyvin tasapainoinen ja melko vahvasti kumpaankaan sukupuoleen sitoutumaton - jopa sukupuolipakoilija.

Naisellisuuspisteesi: -28
      Miehekkyyspisteesi: -24

hitto olenkohan homo? :(

• Papeete1

Ei se sitä tarkoita. Vai olenko mäkin nyt sitten homo ku pidän miehistä??

Meneepäs nyt sitten vaikeaksi :DD

• Olet sukupuolisuuden suhteen tasapainoinen. Sinussa on mieheyttä vielä vähemmän kuin naiseutta.

Naisellisuuspisteesi: -12
      Miehekkyyspisteesi: -18

• Papeete1

Neutraaleja. Pitäisköhän noita sukupuolivaihtoehtoja laajentaa yleisemminkin?

Olis kiva ruksailla virallisiin papereihin muuta kuin -nainen-kohtaa :)

• Mangusti.

SINÄ OLET SUKUPUOLINEUTRAALI MIES
      Kuvauksesi
      Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Sukupuoli ei hallitse eikä määritä persoonaasi vahvasti. Olet sukupuolisuuden suhteen tasapainoinen. Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija. Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti.

Olet mies. Sinulla on hiukan miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Persoonassasi on ripaus miehekkyttä. Naisellisuutta sinussa ei ole juuri lainkaan.

Tuloksesi on merkitty ruudukossa tällä värillä.
      Naisellisuuspisteesi: -18
      Miehekkyyspisteesi: 0

Mä taisin olla aikaisemmin naisellisempi tuon testin mukaan.

• Papeete1

Sitten melekin kuin minä. Mulla oli 2 miehekkyyspistettä. Kivaa ettei ole yksin :)

• vänkyrä-nainen

Se nyt ei tullut yllätyksenä.

Naisellisuuspisteesi: -4
      Miehekkyyspisteesi: 2

"Olet mies. Sinulla on miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Persoonassasi on huomattavasti enemmän miehekkyyttä kuin naisellisuutta. Sinussa ei ole juurikaan naisellisia ominaisuuksia. Olet luonteva mies, joka ei pidä meteliä sukupuolestaan.

Haluat jossain määrin liittyä miesten ryhmään sekä erottautua naisten ryhmästä. Olet valinnut maskuliinisen ja epäfeminiinisen kohdan. Mieheytesi ja naiseutesi eivät siis ole tasapainossa, vaan maskuliinisuus hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla femiinisyyteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi

Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja naisten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmistä."

• Papeete1

Naisellisuuspisteesi: -26
      Miehekkyyspisteesi: 2

Eli kun jostain miehekkäästä jutusta nyt pääsen eroon, muutun takaisin normaaliksi sukupuolineutraaliksi. Hyvä juttu :D

• rapiskarpalo

SINÄ OLET SUKUPUOLINEUTRAALI
      Kuvauksesi
      Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan. Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija. Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti. Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä ja antavat sukupuolensa ohjailla toimintaansa.

Olet sukupuolen suhteen hyvin tasapainoinen, yhtä vähän kumpaankaan sukupuoleen sitoutunut. Tulet hyvin toimeen muiden sukupuoliryhmien - miesten, naisten ja mieheyttä ja naiseutta itsessään yhdistävien androgyynien kanssa - , koska et ole niin kaukana muista ryhmistä.

Tuloksesi on merkitty ruudukossa tällä värillä.
      Naisellisuuspisteesi: -14
      Miehekkyyspisteesi: -2

• väliaika

mies. Sinussa on paljon mieheyttä, miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juuri lainkaan naisellisia persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Miehekkyys on sinulle tärkeää ja osaat nauttia mieheydestäsi.

Haluat liittyä miesten ryhmään sekä erottautua selkeästi naisten ryhmästä. Olet valinnut maskuliinisen ja hyvin epäfeminiinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan maskuliinisuus hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla feminiinisyyteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää feminiinisiä puoliasi.

Naisellisuuspisteesi: -18
      Miehekkyyspisteesi: 10

Vielä ois ollu paljon tilaa ruudukossa tuolla miespuolella, mutta hormonitoiminnan tällä tasolla ei pidemmälle yltänyt.

Mitä eroa on muuten sukupuolineutraalilla ja androgyynillä?

• Papeete1

Tiedä itsekkään. Äkkiä mietittynä androgyyni ei tunne kuuluvansa miehiin/naisiin ja sukupuolineutraali ei ole kumpaakaan vaikka piirteitä löytyy kummastakin.

• minulla sama juttu

Viimeksi tein tesin, niin olin neutri ja nyt mies.

Mutta siinä luki jotain testattavista, että ne kaikki vaikuttaa jotenkin tulokseen..

Ihan sama tekstikin tuli kuin sinulla.

• "Sinussa on melko paljon sekä feminiinistä naista että maskuliinista miestä. Olet sukupuolisesti hyvin harmoninen. Mieheytesi ja naiseutesi ovat tasapainossa keskenään, eikä kumpikaan puolesi hallitse persoonaasi toisen kustannuksella.

Olet sukupuolishoppailija! Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon, sukupuoliroolit ja odotukset kriittisestikin. Et juurikaan välitä näihin odotuksiin vastaamisesta, vaan käyttäydyt melko sukupuolivapaasti. Olet sukupuolen suhteen melko itsevarma. Sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten että naisellisten puoliesi kautta.

Tulet hyvin toimeen miesten, naisten ja sukupuolineutraalienkin kanssa, koska et itsekään ole niin kaukana näistä muista sukupuoliryhmistä."

• MMies

SINÄ OLET MIES

Naisellisuuspisteesi: -10
      Miehekkyyspisteesi: 14

Wau.
      *sanaton*

• Papeete1

miehenäköinen mies, olipa ylläri.. no ei ollut :)

Mä olen naisennäköinen mies. Paska testi :)

• k32v

iha samaa ku edelliselki kerral.

-----

Olet mies. Sinussa on hyvin paljon mieheyttä, miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juuri lainkaan naisellisia persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Miehekkyys on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia mieheydestäsi.

Haluat selkeästi liittyä miesten ryhmään sekä erottautua vahvasti naisten ryhmästä. Olet valinnut äärimmäisen maskuliinisen ja hyvin epäfeminiinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan maskuliinisuus hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla feminiinisyyteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää feminiinisiä puoliasi.

Naisellisuuspisteesi: -22
      Miehekkyyspisteesi: 32

-----

• Papeete1

Sälli on oikein äijien äijä :D

• k32v
        Papeete1 kirjoitti:

Sälli on oikein äijien äijä :D

pitäis kehittää feministä puolta. pitäis ja pitäis. taas yks juttu nk. pitäis- listalle..

• Papeete1
        k32v kirjoitti:

pitäis kehittää feministä puolta. pitäis ja pitäis. taas yks juttu nk. pitäis- listalle..

Mulla oli vähän samoja jorinoitakin ku sulla. Mä olen vaan "hieman" huonommassa asemassa. Nyt mulle kyllä pukkaa kohta paha kriisi :D

Sun pitää alkaa ompeleen ja mun lopettaa kiroilu, niin eiköhän se siitä lähe sujuun :)

• sirpamaikkarilta

Mä olen suorastaan järkyttynyt! Viimeksi olin sentään androgyyni. Mun sydämeni itkee verta kun oon entistä enemmän neiti!

Naisellisuuspisteet 32
      Miehekkyyspisteet -10

• Papeete1

Sä kanssa vaihdoit sukupuoltasi niin kuin minäkin. Hyvä etten ole yksin :D

• sirpamaikkarilta
        Papeete1 kirjoitti:

Sä kanssa vaihdoit sukupuoltasi niin kuin minäkin. Hyvä etten ole yksin :D

Pitää käydä tekee testi uusiks ja muutella niitä moottoriöljyvastauksia. =/

• Papeete1
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

Pitää käydä tekee testi uusiks ja muutella niitä moottoriöljyvastauksia. =/

Onnistuukohan sulla paremmin ku mulla. En nyt viitsinyt kauheasti valehdella.. pelkästeen kaunistelin, ja silti olin mies 4 kertaa peräkkäin :(

• sirpamaikkarilta

Lue ja itke. Ainaki minä tein niin.

Olet nainen. Sinussa on hyvin paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juurikaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.

Haluat liittyä naisten ryhmään ja erottautua miesten ryhmästä. Olet valinnut hyvin feminiinisen ja epämaskuliinisen kohdan. Mieheytesi ja naiseutesi eivät siis ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

• Papeete1

Lue ja itke. Ainaki minä tein niin.

Olet nainen. Sinussa on hyvin paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juurikaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.

Haluat liittyä naisten ryhmään ja erottautua miesten ryhmästä. Olet valinnut hyvin feminiinisen ja epämaskuliinisen kohdan. Mieheytesi ja naiseutesi eivät siis ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

Miten söpöä.. :DD

On se parempi olla naisennäköinen nainen kuin naisennäköinen mies :)

• sirpamaikkarilta
        Papeete1 kirjoitti:

Miten söpöä.. :DD

On se parempi olla naisennäköinen nainen kuin naisennäköinen mies :)

niitä miehisiä piitreitä kehitetään. Mä voin sitten opettaa miten kehittää naisellisia piirteitä. Jos pääsis sillä tavalla kumpiki entisiin piirteisiin takaisin.

Vaikkakin se mun sisäinen äijäni on kyllä ollu jo pidemmän aikaa poissa. Ja nyt pelottaa pahasti että se ei enää palaakkaan. =(

BB:ki taas pätkii ja seki itkettää.

• Papeete1

niitä miehisiä piitreitä kehitetään. Mä voin sitten opettaa miten kehittää naisellisia piirteitä. Jos pääsis sillä tavalla kumpiki entisiin piirteisiin takaisin.

Vaikkakin se mun sisäinen äijäni on kyllä ollu jo pidemmän aikaa poissa. Ja nyt pelottaa pahasti että se ei enää palaakkaan. =(

BB:ki taas pätkii ja seki itkettää.

Miten niitä kehitetään. Ajattele, mä ompelenkin ja kaikkea, eikä silti riitä.

Joo, kyllä se sitten sujuu, kun se sun sisäinen äijäsi palaa kehiin. Odottele vaan hetki rauhassa ja katsele vaikka Arskan Kommandoa sillä aikaa. Muista juoda kaljaa suoraan pullonsuusta :D

• sirpamaikkarilta
        Papeete1 kirjoitti:

Miten niitä kehitetään. Ajattele, mä ompelenkin ja kaikkea, eikä silti riitä.

Joo, kyllä se sitten sujuu, kun se sun sisäinen äijäsi palaa kehiin. Odottele vaan hetki rauhassa ja katsele vaikka Arskan Kommandoa sillä aikaa. Muista juoda kaljaa suoraan pullonsuusta :D

Ja Arska vielä kamalampi. Kato ny, heti alko prinsessan leikkiminen. On aivan järkyttyny!

Mä en edes ompele ja kiroilenki. Mut silti vaan neiteilen.

• Papeete1

Ja Arska vielä kamalampi. Kato ny, heti alko prinsessan leikkiminen. On aivan järkyttyny!

Mä en edes ompele ja kiroilenki. Mut silti vaan neiteilen.

Pissiprinsessa!!!! Hienohelma!! Neiti!!
        Ei se näköjään ihan väärin mennyt kun ei kerran Arska eikä kaljakaan kelpaa.

:DD

• WhatsUpDoc
        Papeete1 kirjoitti:

Onnistuukohan sulla paremmin ku mulla. En nyt viitsinyt kauheasti valehdella.. pelkästeen kaunistelin, ja silti olin mies 4 kertaa peräkkäin :(

sähän ootkin tollanen Xena warrior

• Naisellisuuspisteet -10
      Miespisteet 20

• Papeete1

Olet mies vai mikä? Et ainakaan nainen :)

• En.kerro

testin mukaan sukupuolineutraali. Mm. näin sanottiin: "Olet sukupuolisuuden suhteen tasapainoinen. Et pidä sukupuolesta niin kovasti meteliä..." Kaipa tuossa on jotain tottakin :) Tosin kun miulla kaikki riippuu vähän päivästä...

• Olet mies. Sinussa on paljon mieheyttä, miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole lainkaan naisellisia persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Miehekkyys on sinulle tärkeää ja osaat nauttia mieheydestäsi.

Haluat liittyä miesten ryhmään sekä erottautua vahvasti naisten ryhmästä. Olet valinnut maskuliinisen ja äärimäisen epäfeminiinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan maskuliinisuus hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla feminiinisyyteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää feminiinisiä puoliasi.

naisellisuuspisteesi; -36
      miehekkyypisteesi; 2

näköjään ei munat ole ihan turhaan kasvaneet..akat auttakaa!!..miten kehitän itsessäni nyt näitä feminiinisiä puolia????

http://www.youtube.com/watch?v=ZUgdAlWdfD4

• Papeete1

Monta miehekkyyspistettä kuin minulla :DD

Mä olen mies joten en osaa auttaa noissa feminiininjutuissa. Kysy Alrunalta tai Sirpamaikkarilta.. ne on neitejä :DD

• Papeete1 kirjoitti:

Monta miehekkyyspistettä kuin minulla :DD

Mä olen mies joten en osaa auttaa noissa feminiininjutuissa. Kysy Alrunalta tai Sirpamaikkarilta.. ne on neitejä :DD

ruveta meikkaamaan ja käyttää sukkahousuja..vedänkin heti kunnon corpse paintin kun tänään huuhaa-palstalla kyseltiin ketä julkkista eniten muistutat ja juku kaivo netistä kuvan ja sanoi että olen selvästi tämän näköinen!;))))))Häh häää

http://i258.photobucket.com/albums/hh271/BlackDeath1349/blackmetal-2.jpg

• mie olen androgyyni... naista oli 8 ja miestä 4. se siitä prinsessa haaveesta =)

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe