Saanko kiivetä parvekkeelle ryöstämään?

Antirasistinen

Rasisteilla on kotonaan paljon rasistisia tavaroita, jotka näkyvät selvästi yleiselle paikalle. Koska poliisi ei voi puuttua asiaan, niin jonkun on kiivettävä ränniä pitkin ja ryöstettävä rasistiset esineet pois.

7

2906

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunge rasismisi minne aurin...

Mikäs pakko yksityisalueelle on tirkistellä. Kotonaan jokainen saa elää haluamallaan tavalla ja nauttia kotirauhasta. Se mitä poliisi ei luvallisesti voi tehdä, sitä ei voi kukaan muukaan.

• se on!

Kyllä se on kotirauhan rikkominen niminen rikos. Asianomistajarikoksena parvekkeen omistaja/vuokralainen voi kuitenkin itse päättää, vaatiiko hän teosta rangaistusta. Jos ei vaadi, niin periaatteessa on silloin lupa.

• ....

Lisäksi tuossa täyttyy varkauden tai näpistyksen tunnusmerkistö, koska sieltä parvekkeelta varastetaan huoneiston haltijan omaisuutta.

Näpistys on asianomistajarikos, varkaus sen sijaan ei ole, paitsi tietyissä erikoistapauksissa.

• Antirasistinen
        .... kirjoitti:

Lisäksi tuossa täyttyy varkauden tai näpistyksen tunnusmerkistö, koska sieltä parvekkeelta varastetaan huoneiston haltijan omaisuutta.

Näpistys on asianomistajarikos, varkaus sen sijaan ei ole, paitsi tietyissä erikoistapauksissa.

Rasismihan on rikos! Rikollinen rasisti on pysäytettävä, vaikka kansalaistottelemattomuudella!

• peku-88-
        Antirasistinen kirjoitti:

Rasismihan on rikos! Rikollinen rasisti on pysäytettävä, vaikka kansalaistottelemattomuudella!

koitapa vaan mennä natsin lippuja repiin,voipi repiä sua sen jälkeen ja antaa parit pusut poskelle...

• ja kovaan hintaan

olin näkeväni sen olevan myynnissä kirppiksellä
      85 ekua.

• joopajooo

minusta on outoa että rasisteja pidetään yleensä valkoihoisina. olen kuitenkin huomannut että ainakin suomessa tummaihoisia rasisteja on enemmän kuin valkoihoisia rasisteja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2785
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1505
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe