Anteeksi kaikille vastaajille olisi pitänyt informoida aikaisemmin jo,mutta tuohon yö-elokuvat kohtaan tulee muutos.Joten se tarkoittaa selvemmin yöllä telkkarista tulevia elokuvia.Muuten kaikki on ok.Eikä se nyt haittaa jos joku on sillä lailla laittanut.
Ps:Hyviä vastauksia!!
INFORMAATIO
5
522
Vastaukset
- Kerkesi jo vastaamaan
Anteeksi kerkesin jo vastaamaan tuohon.Voinko kirjoittaa mahdollisesti uudelleen kyselyni vastaukset.Ja sitten vielä,että jos on monta hyväänäyttelijää niin voiko mahdollisesti laittaa 2?
- Leffapoika
Voi kyllä uudelleenkin kirjoittaa.Menin itsekkin törttöilemään tuon informaatio jutun kanssa,kirjoitin siitä vahingossa uuden keskustelun vaikka se piti olla tuossa kyselyssä.
Vahinko mikä vahinko. - --------
tuo uusi keskustelu ei haittaa ainekaan minua,tajusin itsekkin että taisit laittaa siitä vahingossa uuden keskustelun.
- ElokuvaIN
Ei haittaa minuakaan. Toivottavasti saat lisää vastauksia listaasi, oli vastausten muoto mikä tahansa. Olen saanut täältä paljon vinkkejä elokuviin, joten jos sinunkin ketjuusi niitä vähitellen tulisi lisää.
- .-------
Voi plääh.Kiva tietää.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076