juoda enää et saa liskot niskaan. Nyt oli kolmen päivän putki ja kahden yön liskot, tuskin enää seuraava yö (toivottavasti). Ekaa yötä pysty edes kuvailemaan, viimeyö meni natsisaksassa 2maailmansodassa kuvaajana. Joku vauva pistettiin johonkin metalliseen höskään mikä teki jotain ihan sairasta et siltä tuli metallilevy suusta, sitten kuvasin hyökkäystä jonka lopuksi makasin maassa esittäen kuollutta. Natsi löys tietty mut ja ampu eka rintaan, sit mahaan (koitin olla liikkumatta ja hiljaa)ja lopuks se sano et niillä on käytäntö ja veti housut pois ja ampu perseeseen johon heräsin hikoillen.
Eipä tarvii paljoa...
1
728
Vastaukset
- mä vain
Joskus nuorempana (en vieläkään ole ikäloppu, ei vielä 30 v. täynnä) näin useamman päivän baariputken jälkeen karmeita unia. Olo oli muutenkin ensimmäisenä selvänä päivänä varsin säikky, ts. kaikki kovat äänet ja esim. televisio-ohjelmissa (jopa mainokset) tulevat äkilliset "naamat" säikyttivät. Olen tullut siihen tulokseen että ne mahtoivat johtua yleisestä heikosta ravitsemuksesta, ts. olin opiskelija ja aika usein nälissäni. Nykyisellään syön paremmin, ja samanlaisella ottamisella tuollaista ei ole enää ollut. Olisikohan avainsana B-vitamiinin puute? Myös yleinen alakuloisuus, masentuneisuus ja epätyydyttävä elämäntilanne voinevat liittyä siihen, millainen unimaailma kohmelossa on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249