Olen varaamassa aikaa koulupsykologilta ensimmäistä kertaa. Epälen, että minulla on Bed ja haluan, että tämä hemmetin ahmiminen, lihominen ja paha olo lähtisi pois. Mitä siis ensimmäisillä kerroilla tapahtuu ja mitkä ovat yleensä hoitomuodot Bedissä?
Eka käynti psykologilla
2
672
Vastaukset
- ovat
lääkitys ja terapia, mutta psykologi ei sitten diagnosoi ketään, diagnoosin tekee AINA, oli sitten kyse mistä tahansa sairaudesta, lääkäri, ei koskaan psykologi (ellei hänellä satu olemaan lääkärin koulutusta=)
- Mirriirir
Eihän sitä lääkitystä aina aloiteta? Olen itse lukenut melko monestakin paikasta (nyt kun olen itsekin hakeutumassa hoitoon), että lääkitys annetaan vain, jos on esimerkiksi masennusta tai muuta mielentilallista, mikä vaikuttaa syömiskäyttäytymiseen.
Tosin kyllä, eräs rakas läheiseni on kärsinyt masennuksesta jo ainakin päälle viisi vuotta. Tämä todettiin hänelle ja laitettiin terapiaan. Jo ensimmäisellä tai toisella kerralla hänelle määrättiin lääkitys ja sanottiin "tule parin viikon päästä käymään"... Väittäisin, että säästellään "hoitokuluissa" kun terapian sijaan lykätään lääkitystä.
Voit toki - jos et tahdo näiden ah-niin-ihanien kemikaalimössöjen tekevän sinusta jotain muuta kuin olet - kieltäytyä syömästä mitään lääkkeitä. Voimisia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319