Moikka.. Muutaman päivän on ollut virtsatietulehduksen oireet, eli jatkuva pissaamisen tarve, ja pissaamisen aikana sellainen ikävä paineen tuntu (ei varsinaisesti kirvely). Kävin antamassa näytteen mutta hoitaja sanoi että ei näyttäisi olevan tulehdusta, ja huomenna vien uudet näytteet (3 putkiloa) aamupissistä labraan. Niin, siis ei tulehdusta? Mikä se voi olla, vai voiko olla niin, että se onkin tulehdus mutta tuossa näytteessä sitä vain ei näkynyt (alle tunti edellisestä pissistä ja tuli vain vähän..) Klamydia minulla on ollut joskus vuosia sitten joka hoidettiin pois ja kieltämättä samantapaiset tuntemukset oli silloin, mutta nyt ei klamydian mahdollisuutta ole. Toivon melkein että sieltä nyt löytyisi se tulehdus ja se saataisiin hoidettua pois...
Onko jollain kokemusta tai tietoa näistä asioista? Kiitos.
pissitulehduksen oireet
6
2709
Vastaukset
- kirvelee...
No mulla on joskus ollut, ja sen kyllä tietää siitä, että pissatessa kirvelee. Varmin merkki tulehduksesta.
Enpä osaa sanoa mitä tuo vois sitten olla.- -Jonttu-
Voihan se olla, ettei vielä näytteessä näy pöpöjä, mutta tulehduksen oireet tuntuvat. Itsellä meinasi olla jatkuva kierre virtsatietulehduksissa. Söin pari kuuria antibiootteja, jotka kyllä auttoivat vaivaan.
Lopulta itse tutkimalla löysin parhaan keinon ehkäistä tulehduksia: C-vitamiini. Eipä ole enää puoleen vuoteen ollut yhtäkään virtsatietulehdusta. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan! C-vitamiini hapattaa virtsaa niin, ettei bakteerit viihdy virtsassa.
- ketjun aloittaja
Tulin vain kertomaan jos joku lukee joskus, että tulehdushan sieltä tokasta näytteestä löytyi, ja samana päivänä tuli jo verta pissin mukana, kuume nousi ja alaselkä oli ihan pirun kipee ja vähän turvonnut. Tulehdus siis oli levinnyt jo munuaisiin. No, antibiootit onneksi sain ja oireet alkaa häipyä, mut säikähdin kovasti varsinkin tuota selkäkipua.
Kannattaa siis painua sinne lääkärille heti kun tuntuu että kaikki ei oo kunnossa, ettei pääse noin pahaksi!- ihminnen
Hyvä, että sait lääkkeet ja ne auttavat.
Ja samaa mieltä, että lääkäriin heti vaan jos tuntuu, että kaikki ei ole ok. Näytteen otto on niin helppo ja nopea juttu, että heti vaan jos siltä tuntuu!
Kaikki pissatulehdukset eivät kirvele. Oireet voivat periaatteessa olla "mitä vaan".
- Anonyymi
minulla kirvelee ihan sikana kun käypi pissalla ja pyyhkii niin sattuu ihan sikan.Onko tapauksessa pahempi kun pissatulehdus vai onko ihan perus pissatulehdus?.Mitä kannattaisi tehdä??
- Anonyymi
Perus tai pahempi. Täältä et lääkereseptiä saa, joten mene lääkäriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717