http://www.soundi.fi/arvostelut?addvote=1&nid=8138
buhahahah 2/5 tähteee =) hahaha
Kun kotoa malttaa lähteä, menneen kanssa voi tehdä sovinnon. Pian huomaa jälleen elävänsä tätä päivää. Death Magnetic ei onnistu Loadia (1996) paremmin tekemään tätä varmaliikkeistä ja usein lopullista siirtoa, jatkamaan omin jaloin maailmalle. Se on parhaimmillaankin kuin tuopin pohjaa tuijottavan vanhan miehen katkera tilinpäätös – kenties sen saman vanhan miehen, josta Hetfield aikoinaan lauloi ensimmäisessä persoonassa The Unforgivenilla.
Death Magnetic
7
698
Vastaukset
- lol lol lol
ei mitään, metalli musa diggareita arvostelijoina. ,mielummin uhdyn esim kerrang/rolling stone lenden kommentteihin
- on tämä
kun ette hemmetti tajunneet St. Angerin loistavuutta.
- John-123
... ja St. Anger sai peräti viisi tähteä. Tosin silloin oli eri arvostelija. Maailmassa on virhe!
- hieman alle 80/100
tällä hetkellä.(taakse jäi mm slipknotin uutukainen )
- arvostelu
täyttä paskaa !!!
- S666
arvostelu kirjoitti:
täyttä paskaa !!!
Mitähän helvetin merkitystä nuillaki arvosteluilla on..?? Eiköhän jokainen osaa tehdä itse sen oikean arvostelun ja musiikki on tehnty kuunneltavaksi ei arvosteltavaksi..
- Nimetön
arvostelu kirjoitti:
täyttä paskaa !!!
Ai on täyttä paskaa vai?? Tuu kuules tänne ja soita ite paremmi. Sit siul on varaa jo ehkä sanoo et täyttä paskaa:D:D ei vittu:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244