Kyl v....... koko ajan tää saa..... prori.En tod tiedä mistä apua saisin erilaisia rasvoja kokeillut,alqeveraa juonut nuvisalin koivuvaseliinit kokeiltu ja ei tehoa.Tietenkin kun ressaa niin pahenee entisestään.Mutta nykyään koen että tämä on jo vaikuttanut parisuhteeseen,vaikka mieheni kyllä sanoo ettei haittaa mutta.....Onkohan kellään samoja tuntemuksia????
psori ja parisuhde
4
1097
Vastaukset
- pakeilla
ihotautilääkärin?
Aika hyvät creemit ja linimentit jo tällä haavaa pitävät oireet kurissa ja suovat meille psoriaatikoille lähes oireettomiakin kausia. - hpju
Sama tunne ittelläkin. Vaimo vaan sanoo, ettei tiedä miten suhtautua asiaan ja yrittää vältellä läheisempää kontaktia.Tuttavat kyselee "tarttuuko tuo". Joskus tulee pakahduttava tunne siitä, mihin sais tän hellyyden ja toisen hyväilemisen tarpeen tukahdettua, tuntuu joskus, että räjähtää. Alkuillan hämärässä istuin nuotiolla tos takapihalla ja aattelin, että oispa joku tossa sylissä, jota sais silitellä.... Mut hei!eletään täysillä kaikesta huolimatta, onhan meillä kaikilla jonkunlainen risti kannettavana.
- Köppi
Itte ainakin oon löytäny naisen tilalle viinan.
- Mappe
Köppi kirjoitti:
Itte ainakin oon löytäny naisen tilalle viinan.
Yritä siinä ny iskee jotain naista ku itsetuntoa ei ole näkyny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337