POPIN 1.

PAHIS

Christina Aguilera oli popmaailman kuumin pahis v.1999-2004,jonka jälkeen tähti alkoi "aikuistua ja siveellistyä". Hän eli villin aikakautensa silloin,(19-24vuotiaana),ja sai kiitettävän määrän skandaaliotsikoita aikaan ja seksikkäitä poseerauksia miestenlehdissä. Valittiinhan hänet v2003 maailman seksikkäimmäksi naiseksi Maxim-lehdessä. Mutta on tyhmää lyödä tänäpäivänä enää "mediahuoran" ja huomionkipeän kiukkupussin" leimaa Christinaa sillä mennyt on mennyttä. Nykyäänhän Aguilera on erittäin arvostettu laulunlahjojensa puolesta.Ja todisti jälleen kerran muuntautumiskykynsä(uusi Madonna?). Viimeiseen vuoteen hän ei ole edes poseerranut lehtien kansikuvissa kummemmin,mikä johtuu tähden omista valinnoista. Noin suuri tähti saisi itsensä kanteen jos haluaisi. Aguileraa kiinnostaa kuitenkin nykyään ihan eri asiat. Kaikki hänet tuntevat,ja muistavat(vaikka sitten 2000luvun "likaisena lutkana")mutta hänestä ei vain hetkeen ole puhuttu niin paljon. Tosin kuin Britneystä,joka on noussut "Christinan varjosta" pahispoppareiden ykköseksi.Vielä 27vuotiaana hän "vetää tätä roolia" ja varsin tehokkaasti vetääkin.

1

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on mennyt

tää Christina Aguilera-ilmiö täysin ohi. Muistan Genie in a Bottle-hitin ja tykkäsin siitä, mutta sen jälkeen en enää koskaan kuullut siitä mitään ja taisin luulla, että se oli joku yhden hitin ihme. Olin itse noina vuosina saman ikäinen kuin Christina eli 19-24, ja ehkä mä en sitten enää lukenut nuortenlehtiä ja kattellut musatv:tä ym. Jossain vaiheessa mulle tuli sitten aika yllätyksenä, että sehän on oikeasti arvostettu laulaja, joka on julkassut monta levyä ja myynyt niitä melkein 40 miljoonaa!

Niin se menee viihdemaailmassa, että vanhoista mokista ym. muistutetaan, vaikka tähti itse on jo noussut uudelle tasolle. Moni muistaa esim. Robbie Williamsista puhuttaessa mainita Take Thatin, vaikka siitä on jo 13 vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7455
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5394
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4595
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4495
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2685
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2348
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2323
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2322
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe