Apua, tunnustanko uskottomuuden

tuhmatyttö

Kertokaa naiset pystyittekö tunnustamaan aviomiehelle sitä kaikkein pahinta kännisekoilua, joka väistämättä tuli vastaan jossakin vaiheessa? Tarkoitan himokasta seksisessiota niin pahoissa lärveissä että ajatuksiin ei mahtunut mitään kuin sen hetkinen pano.
Minä koin pohjani tässä kesällä ja siihen loppui parin vuoden säännöllinen pämppäys, joka oli jo muuttunut rännittelyksi, joka jatkui pari –kolme päivää ja sitten niin helvetin darra ja morkkis, että kuolema olisi ollut voitto.
Siis tässä kesällä läksin kotoa baariin ottamaan loivennukset. Muutaman tupladrinkin jälkeen pöytään istahti mies jolle ehdotin suoraan että mennäänkö meille vai teille. Mies hämmästyi, sillä hän oli varmasti niin paljon juonut itse, että pelkäsi olisiko hänestä mihinkään. Muutenkin äijä oli sen näköinen että viinaa oli mennyt vuosikausia enemmän kuin tarpeeksi. Minulla ei ollut järkeä yhtään. Kävelimme meille, (mies mökillä) ja kylmän rauhallisesti tuntikausien sessio. Onneksi edes sen verran oli älyä päässä että kävimme ärrältä kumit.
Aamulla menin itkien työterkkarille, että en pysty menemään töihin. Koska minulla ei ole ollut aikaisempia saikkuja viinan takia, ei terkkari haistanut mitään. Pääsin lääkärille jolta sain unilääkettä ja viikon saikun. Morkkis oli nin hirveä että soitin a-klinikalle ja perheneuvolaan. Mies tuli mökiltä ja vastassa oli morkkiksesta sairas vaimo. Aloitin a-klinikalla terapian, samoin avioliittoneuvolassa terapian. Maksa-arvoni olivat kohollaan ja minulle kirjoitettiin antabusta, jota en ole kuitenkaan tarvinnut tueksi.
Nyt olen koko ajan hädissäni ja tuskissani kerronko miehelleni (alle vuosi naimisissa) tuon syrjähypyn? Mies on jo hädissään mikä minulla on, sillä en ole suostunut seksiin hänen kanssaan tuon yön jälkeen. Kävin otattamassa glamydia-tippuri-testit, mutta hiv-testiä pitää odottaa vielä kuukausi, että se kolme kuukautta on täynnä. En uskalla enkä pysty rakastelemaan miestäni ennen kuin tiedän sainko yöstä seurauksia.
Neuvokaa minua hyvät naiset ja miehet. Raittiutta on jatkunut jo kaksi kuukautta ja tarkoitus on olla lopun elämään päihteetön. Päivä kerrallaan.

20

1381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • - - -

"Onneksi edes sen verran oli älyä päässä että kävimme ärrältä kumit."

Mistäs ne kaikenmaailman luulemasi taudit olisivat voineet hypätä?

• tuhmatyttö

Humalassa kun tuhertaa, mistä voin tietää pysyikö kumi päällä. Muistan hämärästi että vaihdoin useamman kerran miehelle uuden kumin.. pkle että..

• Sandels

Lähetän viinapullon ja soitan kun se alkaa vaikuttaa.
      Tulen sitten käymään ;)

• sAAmari

että "rännittäminen" tarkoittaa huumeiden suonensisäistä käyttöä, mutta luulo ei ole tiedon väärti. Olin myös siinä uskossa, että antabusta ei kirjoiteta silloin, jos maksa-arvot ovat koholla, mutta erehdyin ilmeisesti siinäkin. Siispä saatan erehtyä tässäkin, kun sanon että älä tunnusta. Miehesi ei ole syyllinen siihen, mitä teit, joten älä laita häntä kärsimään vaan kanna itse tekosi seuraukset.

• ¤Sara¤

kuuluisi varmaan uskottomuuspalstalle,sillä eihän se viina yksistään mitään tee. Jos oma miehesi tekisi sinulle vastaavanlaisen tempun niin haluaisitko että kertoisi? Tuskin.
      Et oo suostunut seksiin hänen kanssaan enää tuon yön jälkeen. Miksi et?
      Olisitko sitten vaan"kiltti tyttö"?
      Nimimerkistäsi päätellen et ole vielä sinut itsesi kanssa vaan voisi sittenkin ehkä olla parempi kertoa ja erota ja katsella ihan vapaana ja ilman vääryyttä niitä muita miehiä.
      Älä varattuja kuitenkaan ota. Me vaimot emme sitä hyväksyisi.

• yksi ja ainut kerta ja sen yhden miehen kanssa vain? Elämä tekee epäileväiseksi, jos ihmettelet kysymystäni.

Jos asia on niinkuin kerroit, älä tunnusta! Se voisi olla miehellesi kamala paikka eikä taatusti unohtuisi koskaan. Kanna taakkasi itse, sillä itsehän olet sen selkääsi ottanut.

Jos niitä irtosuhteita sattuisi kumminkin olemaan useampia, erotkaa.

• tuhmatyttö

En ole tuhma enkä kai kilttikään. En käytä huumeita, en edes pameja. Olen ollut raitis kaksi kuukautta ja aion jatkaa lopun elämääni kuivilla.
        Antabusta kirjoittaessaan lääkäri sanoi, että lievä maksatulehdus ei ole este antabukselle, mutta viinalle se on este, että viina on paljon pahempi kuin antabus. En ole tarvinnut vielä, olen niin orientoitunut raitistumaan.
        En tiedä mitä teen, eroanko vai jätänkö tuon omaan arvoonsa. Se riippuu sainko seurauksia tältä juopolta äijältä, joka vaikutti sillä hetkellä kiihoittavan vaaralliselta ja kokeneelta. M ies oli varmasti enemmän hukassa kuin itse olin...Ja ainoa hän on ollut tässä liitossa ja toivottavasti jää viimeiseksi. Kuljen avioliittoterapiassa jonka uskon auttavan hyväksymään tekoni seuraukset, tulee mitä tulee.
        Kummallista, eikö kukaan muu juoppo ole sählännyt kännissä? Luulin ihan toista. Mutta hurskastelkaa vain, kivittäkää.

• joku vaan
        tuhmatyttö kirjoitti:

En ole tuhma enkä kai kilttikään. En käytä huumeita, en edes pameja. Olen ollut raitis kaksi kuukautta ja aion jatkaa lopun elämääni kuivilla.
        Antabusta kirjoittaessaan lääkäri sanoi, että lievä maksatulehdus ei ole este antabukselle, mutta viinalle se on este, että viina on paljon pahempi kuin antabus. En ole tarvinnut vielä, olen niin orientoitunut raitistumaan.
        En tiedä mitä teen, eroanko vai jätänkö tuon omaan arvoonsa. Se riippuu sainko seurauksia tältä juopolta äijältä, joka vaikutti sillä hetkellä kiihoittavan vaaralliselta ja kokeneelta. M ies oli varmasti enemmän hukassa kuin itse olin...Ja ainoa hän on ollut tässä liitossa ja toivottavasti jää viimeiseksi. Kuljen avioliittoterapiassa jonka uskon auttavan hyväksymään tekoni seuraukset, tulee mitä tulee.
        Kummallista, eikö kukaan muu juoppo ole sählännyt kännissä? Luulin ihan toista. Mutta hurskastelkaa vain, kivittäkää.

Itsepä olet nikkisi valinnut.

• tuhmatyttö kirjoitti:

minun saaneen tietoni alkoholismista? Kirjoista vai? Omasta elämästäni saamieni kokemusten pohjalta kirjoittelen; olen niitä aikanaan tilittänyt mm. tällä palstalla useammin kuin kerran. Nyt ei kyse kuitenkaan ole minun kokemuksistani, vaan vastasin sinun kysymykseesi.

• ihan tavallinen
        tuhmatyttö kirjoitti:

ihminen. Ainoa vika oli kun olit puutteessa.
        Luulen että ukkosi miettii nyt, että mikä on akasta kiiman vienyt.
        Seksielämäsi puutteellisuudesta tuo kaikki juontuu.
        Nuo kokeet on hyvä ottaa, ihan omantunnon kannaltakin,ja jos miehesi kyselee, niin sanot vain olevan kysymyksessä naisten vaivat, joten nyt toistaiseksi en halua munaa sisään.
        Voithan sinä hoitaa äijäsi muutenkin.
        Muta vältä nyt seksiä, sillä se voi sitten mennä niin pitkälle, että tulee pnon paikka. Sitten saat vielä lisää mietittävää, ja voi olla ettei hermosi kestä, kun vatvot sitä hivin mahdollisuutta.

Jotain on kuitenkin liitossasi vialla, ja minä veikkaan sen olevan sinun kannaltasi huonon seksielämän.
        Kännipäissään noita naiset tekee. On minullekkin sattunut tuollaisia naisia kohdalle.
        Akat huoraa siinä missä miehetkin, jopa selvänäkin.
        Kännissä vain on estottomampia. Se siitä ota opiksesi.
        Äläkä helvetissä kerro ukollesi sitä koskaan.
        Ter. mies.

Kyllä se aika hoitaa, täähän on vain elämää.
        Olen möhlinyt itsekkin viinan kanssa, mutta nyt olen muutaman kuukauden ollut juomatta. Tuskin lopullisesti olen raitistunut, mutta kuitenkin nyt tuli eteen sellainen tilanne, että oli otettava itsestä mittaa.

• myrkkysumakki

taisit hakea jonkinlaista lohtua siitä, että "kyllä ne muutkin"?

Minua tympii pahasti tuo yleinen harhaluulo, että juoppo nainen on myös lumppu. Ei se irtoseksin harrastaminen mitenkään väistämättä kuulu siihen kännäämiseen. Taitaa liittyä enempi pohjattomaan huomionkipeyteen (joka toki on meillä juopoilla yleistä).

Saattaa olla, että olen ainoa, joka saa kirjoituksestasi sen kuvan, että olet vähän täpinöissäsi "tuhmuudestasi". Tekosi on vain ja ainoastaan ankea, ei tuhma tai seksikäs ("tuhman" merkitys myös). Ja ankeita juttuja ovat varmasti muutkin juopot tehneet.

En usko, että itsensä kanssa voi elää raittiina ilman pervorehellisyyttä. Ehkä sinä kuitenkin voit, en tiedä. Minä olisin rehellinen puolisolleni, jos haluaisin rakentaa hänen kanssaan uudenlaisen elämän.

Peittelisin todellisia tekojani, jos aikoisin jatkaa valheellista elämääni, johon auttamatta kuuluvat pienet "irtiotot" viinan voimalla.

• ¤Sara¤

PELOTTAVAA kun tuollaiset pääsee irti ja oma mies on samaan aikaan kuppilassa...
        Lohtua toi tuo kun kirjoitit että juoppo nainen ei oo välttämättä lumppu ja "helppo nakki"...Ett on niitä muunkinlaisia siellä, joita ei niin tarvitse pelätä ja joiden seuraan voi miehenkin rauhassa antaa olla.

• tissuntassun
        ¤Sara¤ kirjoitti:

PELOTTAVAA kun tuollaiset pääsee irti ja oma mies on samaan aikaan kuppilassa...
        Lohtua toi tuo kun kirjoitit että juoppo nainen ei oo välttämättä lumppu ja "helppo nakki"...Ett on niitä muunkinlaisia siellä, joita ei niin tarvitse pelätä ja joiden seuraan voi miehenkin rauhassa antaa olla.

Miksi miehesi roikkuu kuppiloissa jos kotona on noin ihana "raitis" vaimo...ja tuomitsevainen, eihän sinulle ole koskaan mitään sattunut känniörvellyksessä. Katso peiliin!

• Kalle.

Jonain päivänä, kun aikaa on kulunut x-määrä kuukausia tai vuosia, ja eteen tuleekin sopiva asiaankuuluva kiistakapula, joka saa riidan pystyyn molempien harkitsemattomassa ja kiihtyneessä mielentilassa, niin voitkin itse pläjäyttää hänelle asian päin näköä ikäänkuin kostona tai lyömäaseena riitatilanteessa.
      Kun aikaperspektiivi selviää, ukko kokee tulleensa huijatuksi ja petetyksi koko tuona aikana.

Et liene iskuasi tehnyt kovin kaukana kotikulmiltasi?
      Alan miehet kuppiloissa juoruavat keskenään aivan kuten naisetkin, ja tämäkin deeku-don juan on luultavasti ehtinyt elvistellä urotyönsä ja charminsa tehovaikutuksen jo monelle kolleegalleen, joten info on ainakin ko. kuppilapiirissä levinnyt.

Yleensä kaikki erikoisemmat jutut leviävät kulovalkean lailla, ja yhteensattumien summana ne voivat odottamatta putkahtaa eteen milloin vain.

• oikea idioottilehemä

Tuota minä olenkin pelännyt, kuljen mustat lasit silmillä ja lierihattu korville vedettynä, kun voisinkin pukeutua burhaan. Pelkäsin ensimmäisen kuukauden sairaasti että tämä deeku tunnistaa minut, tai että joku hänen kavereista kyselee olenko vielä yhtä antelias. Onneksi en ole nähnyt vilaustakaan ko. kaverista, vaikka hän sanoikin, että hän on käytettävissä toistekin. (helevetti!) Mutta sitten ajattelin että minulla on oikeus armahtaa itseni, kukaan muu sitä ei tee.
        Mutta oli miten oli, jotain hyvääkin siitä jäi: tajusin mihin olin menossa viinan läträyksessä. Nyt olen päässyt jo alkuun raitistumisessa, joka hetki voin paremmin henkisesti, terapiat auttavat suhteuttamaan asioita. Teen ratkaisuni ennen joulua kerronko miehelleni tämän romahduksen.

• Miespuolinen vastaaja

Juttusi mukaan olet tehnyt selvän parannuksen,ajatuksesi ainakin pelaa koska olet nähnyt paljon vaivaa päästäksesi asian yli.

Ei teossasi kehumista ole mutta en tunnustaisi,kun tulokset ovat selvillä,toivottavasti hyvät,palaat normaaliin perhe-elämään.

• tenkane(oikea)

Minulla ei ole mitään tauteja ja voitais tehdä se toisenki kerran ?? Hieman sieppaa tuo että oon muka vuosia juoneen näkönen, ei pidä paikkaansa! Mutta muuten jäi kiva maku, kuten sanoin olen valmis uusintaan, miehesi pidettäköön tästä erossa ? Luulenpa että jutussasi on kyse allekirjoittaneesta, sattui nimittäin kerran kesällä näin. Tiedät mistä mut löydät. OOnko alkoholisti?

• Muusakko

EEssää taira kunnon alkoholisti olla.

• tenkane(oikea)
        Muusakko kirjoitti:

EEssää taira kunnon alkoholisti olla.

Mutta ku ei voi tälle viehätysvoimalle mitään. Naiset aina kimpusa. Pittäähän niitä avittaa, kun puutteesa ovat, ja minä oon kaikile antelias. Akka välillä haittaa anteliaisuutta. En saisi sen siskollekkeen antaa. OOnko huoripukki?

• oot ihku!
        tenkane(oikea) kirjoitti:

Mutta ku ei voi tälle viehätysvoimalle mitään. Naiset aina kimpusa. Pittäähän niitä avittaa, kun puutteesa ovat, ja minä oon kaikile antelias. Akka välillä haittaa anteliaisuutta. En saisi sen siskollekkeen antaa. OOnko huoripukki?

Tenkanen on tämän palstan ehdoton päivänsäde!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5360
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1607
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      232
      1564
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      310
      1116
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe