Onko mahdollista? Jalkapallo aina kiinnostanut, mutta nyt vasta haluaisin liittyä jonkin sortin nuorten jengiin? Onko edes mitään järkeä?
Harrastus teksi nannaa tosiaan, mutta sitä miettii juuri futiksenkin kannalta, että muut ovat tietenkin monia vuosia harrastaneet ja minä en, joten "way too behind"?.
No olen kaksi kesää potkinut palloa tyhjään verkkoon tyyliin kentillä koulun pelit.
Kunto on todella hyvä, kuntosali nykyinen ainut liikunta harrastus ja harvoin futis, jota ennen enemmän kävin potkimassa, mutta puulta maistuu tyhjään verkkoon potkiminen. Koulun pelit taas aivan mahtavaa hommaa.
Vuosi sitten cooper-testi mennyt 3000m ja 100m pikajuoksu 12,5s. Edelleen olen vikkelä jaloistani ja kunto hyvä, ja mitä on kokemukseen katsominen niin kyllä se pallo jotenkin hallussa pysyy ja vedot aika tarkkoja (riippuu tosiaan mihin vertaa).
Mutta onko mitään järkeä edes mennä aika noviisina johonkin oman ikäluokan treeneihin? Tuntuu, että olisi niin noloa, kun muut taitavat olla niin edellä. Harrasteporukoita ei ikäiselleni taida löytyä paikkakunnaltani.
Vastauksia kiitos, ja miksei kysymyksiäkin!
ikää 16 ja puoli - futiksen aloittaminen?
"steve"
3
1318
Vastaukset
- ei haittAA IKÄS OLLENKAAN
SIITÄ VAAN MUKAAN KORVAAAT nopeudellasi kokemattomuutesi!!!
- vaan
löytää joku porukka mis on rento meininki et ei oo turhii paineit
- Samakuinaloittaja
Jees, eli oon jo nyt harrateporukassa. Meno on ok, paitsi ettei mikään laji voita jääkiekkoa. Joten urheilumielessä tuossa porukassa olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096