Miksei Popedalle

Mä vaan

voida tehdä kunnollisia virallisia nettisivuja.

Nyt ne on jonkun naispuolisen fanin tekemät ja webmaster on Costello.

Sivut on hyvin tökeröt ja näkee että ne on harastelijan tekemät: kaikki linkit ei toimi tai johtaa vääriin paikkoihin, kuvien katselu tahmeaa ja hidasta ja kaikki kuva-&musalinkit ei toimi tai niitä ei ole, paljon asioita kopioitu muilta Popeda sivuilta tai linkit johtaa sinne, Lacu Lahtisen tiedot puuttuu kokonaan, uusimmat sinkut puuttuu levytyslistalta ja uusin levy myös.

Albumin kuvaa klikkaamalla ei tuu levyjen kappaletiedot näkyviin ja muuteskin ulkoasu sivuissa on tökerö/halvalla tehdyn oloinen ja vieraskirja vanhan näkönen. Sivu myös jumittaa usein ja sitä selaillessa tulee usein teksti ei löydy ja sitten hetken päästä löytyykin.

Kun Popeda elää kunnon nostetta nyt ja bändi non huippu ja uusi levy rautaa niin viralliset nettisivut ois syytä uusia ja antaa homman tehdä jonkun ammatilaisen/yrityksen joka tekee niitä työkseeen.

Pari foorumia jotka käsittelee Popedaa on paljon onnituneemmat kuin viralliset sivut vaikka niissä ei ookkaan yhtä paljon sisältöä vielä...

6

765

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitähäh??

Mistähän sieltä vieraskirjan mahdoit löytää???

Käsittääkseni kyseinen vieraskirja poistettiin sivuilta muutama vuosi sitten häiriköinnin takia, eikä sitä sen jälkeen ole sinne palautettu?!
      costello kyllä aikanaan vastaili aktiivisesti sinne tulleisiin viesteihin.

• Mä vaan

siis viestitaulu mutta ei vieraskirjaa

Kyseinen vieraskirja poistettiin ilmeisesti siksi koska siellä arvosteltiin bändiä silloin kun se perui jotain keikkoja tai ku Pate oli muutaman keikan kämmänny niin arvosteltiin Paten kuntoa&juomista. Kritiikin takia se ilmeisesti suljettiin.

• koa

Olen itsekin ihmetellyt tätä asiaa monesti!
      Olisi kiva, jos kuvia saisi lisää vuosien varrelta, ja musaa- osuuteen vaikka näyteitä kappaleista tms.
      Sanat & soinnut- osioon voisi lisätä uudet sinkut, ja kirjoituksia en ainakaan itse löytänyt, vaikka niistä linkit onkin..
      Kyllä saisi sivuja remontoida!

• Karita-Pio

Taitaa olla syy Popedan levy-yhtiössä Poko Recordsissa. Eikös siellä ole muitakin firman bändejä aivan kusisten nettisivujen varassa? Eppu Normaalikin laitettiin kuntoon vasta jokunen vuosi sitten.

• koa

..ole päivitetty! (popeda.com)
      Luulisi, että jo kuukausi levyn ilmestymisen jälkeen se uusin albumi lisättäisiin nettisivuille, mutta se ei näy vieläkään discografiassa tms! Ihmettelen suuresti, miksei sivuja jo päivitetä...

• Mä vaan

Nettisvut on nimimerkki Kukkasen käsialaa joka on naispuolinen Popeda-fani ja ilmeisesti ihan harrastumielessä tekee noi sivut ja päivittää ku kerkee... Webmaster on itse Costello ja se nyt ei niiden sívujen kanssa paljoo kerkii puuhasteleen: tekee keikkaa Popedan kaa ja yksin ja tekee uusi biisejä, oleilee perheen kanssa. Ihan harrasteena on ollut mukana tekemässä noita sivuja.

Ne sivut on hyvin kotikutoisen oloiset, yksinkertaiset ja tasoltaan semmoiset keskikertaiset. Ton tyylisiä sivuja tehdään koulussa Kauppiksen tunneilla ja jopa yläasteella.

Toki on hienoa että bändillä on ees jonkinlaiset sivut, mutta Suomen suurin, vaikuttavin, virein ja pitkäikäisin rockbändi ansaitsis kyllä täysin eritasoiset nettisivut. Epävirallisilla Popeda-sivuilla on muutenkin enemmän sutinaa esim. nettikeskustelua enempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      86
      3176
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3023
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1862
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1812
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1711
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1691
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1336
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1309
    Aihe