sellainen joka on aivan pakko nähdä
tai ainakin tallentaa, ellet ole
voi katsoa?
Lempiohjelma
44
982
Vastaukset
ole mitään sellaista,mikä pitäisi tallentaa.Katson kylläkin paljon sarjoja,mutta jos yksi jää näkemättä,niin ei maailmaa kaada. :)
Parhailaan tulevat ohjelmat, Idols ja BB on kyllä katsottava..:)- en tykkää,
katsot BB ohjelmaa?
en tykkää, kirjoitti:
katsot BB ohjelmaa?
sitä siksi,että on mielenkiintoista katsoa ihmisten käyttäymistä toisiaan kohtaan.. Eipä sitä varmaan muuten katsoisikaan.
- en tykkää
mii-su kirjoitti:
sitä siksi,että on mielenkiintoista katsoa ihmisten käyttäymistä toisiaan kohtaan.. Eipä sitä varmaan muuten katsoisikaan.
suljetussa tilassa käyttäytyminen muuttuu
nopeammin, kun toiset alkavat ärsyttää.
Kuka osaa hillitä itseään jne. en tykkää kirjoitti:
suljetussa tilassa käyttäytyminen muuttuu
nopeammin, kun toiset alkavat ärsyttää.
Kuka osaa hillitä itseään jne.katson myös Huippumalli haussa-ohjelmaa,koska siinä on hauska seurata naisten keskinäistä välien selvittelyä..Ihminen kun on toiselle aika kiero loppujen lopuksi..
- en tykkää
mii-su kirjoitti:
katson myös Huippumalli haussa-ohjelmaa,koska siinä on hauska seurata naisten keskinäistä välien selvittelyä..Ihminen kun on toiselle aika kiero loppujen lopuksi..
se kierous varmasti vielä korostuu.
Pitää laittaa punaiset piikkarit jalkaan, että erottuu muista:=)))) - karmeenIhana
Aamusin tuleva englantilainen sarja joka alkaa 9.15, At Home with the Braithwaites, mikä sen suomalainen nimi nyt olikaan.
Ne näyttää sitä kai enää pari viikkoa, harmi, Englannissa sitä tehtiin kuitenkin 2000-2003.
- parhain
yksistään persoonien vuoksi
- silloin tällöin,
sairaalasarjoja, kuten Teho-osastoa ja
Greyn anatomiaa, mutta ne alkavat jo tympäistä.
Kotikatua olen myös katsellut. - RosaLiiin
...mitään katsoa.
Enkä edes nauhoittele mitään.
Sarjat saavat tulla ja mennä, katson jos huvittaa.
Yksi josta pidän on sunnuntaisin tuleva Strömsö,
monipuolinen ja viihdyttävä kotoinen ohjelma FST5, uusinta tulee maanantai-iltana. - Amandamamma
ovat parhaita, niitä saisi tulla useammin.
- susa51
Katsoa telkkarista mitään, maailma ei siihen kaadu. Jos katson, niin Idolsia ja Uutisvuodosta pidän.
Jostain kumman syystä olen innostunut ajoittain seuraamaan sitä Marko Bjuströmin juontamaa uutta tietovisaa (vai mikä se oli) - Amandamamma
susa51 kirjoitti:
Katsoa telkkarista mitään, maailma ei siihen kaadu. Jos katson, niin Idolsia ja Uutisvuodosta pidän.
Jostain kumman syystä olen innostunut ajoittain seuraamaan sitä Marko Bjuströmin juontamaa uutta tietovisaa (vai mikä se oli)kivan näköinen poika, mutta ei taida meistä
tytöistä niin välittää:)
Ohjelmaa en ole katsonut, pitäisiköhän se lisätä
kirkonmenojen ohella katsottaviin.
- t.l.
Lemmen viemää. Vasta jälkeenpäin sen näkee netti teeveestä, eikä ohjelmaa ehdi joka päivä katsomaan, se on kuitenkin mihin olen jäänyt koukkuun :)
mihinkään telkkariohjelmaan, mutta Emmerdale on kiva ja Pikku Britannia. Paitsi että sen nää uudet jaksot ei oo niin hyvällä huumorilla tehtyjä kuin entiset
- -nainen-
Martin Beck.
Ruotsalaiset Beck-elokuvat edustavat pohjoismaisen rikoselokuvan terävintä kärkeä.
Nämä oli ihan pakko nähdä. Kun olin kesällä Suomessa :)- aloin
katseleen neloselta "romanttista" elokuvaa kun olin jostain ollut "lukevinani" että olisi sellainen.
Se oli kaikkea muuta - ammuntaa ja räiskettä joten niinkin voi käydä :) - telkkarissa
aloin kirjoitti:
katseleen neloselta "romanttista" elokuvaa kun olin jostain ollut "lukevinani" että olisi sellainen.
Se oli kaikkea muuta - ammuntaa ja räiskettä joten niinkin voi käydä :)esitettyihin elokuviin.
Jälkeenpäin harmittaa, että aika meni hukkaan, kun luotin arvosteluihin. - éi näe
telkkarissa kirjoitti:
esitettyihin elokuviin.
Jälkeenpäin harmittaa, että aika meni hukkaan, kun luotin arvosteluihin.mitään jos niitä ei katsele vaikka mulla jäänyt hyvin vähälle telkun katselu viime aikoina.
Ehkä roikun täällä liikaa mutta pidän kirjoittamisesta ja varsinkin kun saa käydä "vuoropuhelua". - telkkarissa
éi näe kirjoitti:
mitään jos niitä ei katsele vaikka mulla jäänyt hyvin vähälle telkun katselu viime aikoina.
Ehkä roikun täällä liikaa mutta pidän kirjoittamisesta ja varsinkin kun saa käydä "vuoropuhelua".ellei katso, se on totta.
Olen vain pettynyt koko tvohjelmiin ja tällä
palstalla on joskus tapahtumia enemmän kuin
tositvsarjassa:) - Pakkasakka
Beckkiä ei mikkää voita! Kas, ko löytyi joku muukin ko mie , joka kattoo.Sitten mie katton Emmerdaalia netin kautta Skotlannin tv.stä.Siinähän net olivatkin, vai olivatko...
- on parhaita,
Pakkasakka kirjoitti:
Beckkiä ei mikkää voita! Kas, ko löytyi joku muukin ko mie , joka kattoo.Sitten mie katton Emmerdaalia netin kautta Skotlannin tv.stä.Siinähän net olivatkin, vai olivatko...
ruotsalaisten tekemiä sarjoja.
Wallanderejakin olen katsonut. - täällä joskus
telkkarissa kirjoitti:
ellei katso, se on totta.
Olen vain pettynyt koko tvohjelmiin ja tällä
palstalla on joskus tapahtumia enemmän kuin
tositvsarjassa:)käy tunteet kuumina aivan kiehumispisteeseen saakka :)
- tehdä
Pakkasakka kirjoitti:
näitä poliisisarjoja hemmetin hyvin.
Suomalaiset tekijät antavat liian murheellisen maineen poliisille synkkää itsepuhelua, tai sitten sitten se on jenkkistailinen puren korvaan ja mustat lasit yejah. ;) - saippuasarja
täällä joskus kirjoitti:
käy tunteet kuumina aivan kiehumispisteeseen saakka :)
tulisi tästä palstasta ja tämän
tapahtumista ja yhteenotoista:)
- Pakko , pakko
NO: Emmerdaali , Beckki , Salkkarit , Maanantai illan elokuva , koti katsomon elkkari ( aina suomalainen ja hyvä), ja no ainut on tuo Beckki, ko se ei tuu edes uusintana.
- pakollisia rituaaleja
Vuorotöissä kun olen. Mutta jos katselen niin uutisia ja asiaohjelmia, ja viihteenä käy vaikka hyvä jalkapallopeli.
telkkarissa?
- sinun omassa
telkkarissasi:)
sinun omassa kirjoitti:
telkkarissasi:)
onkohan se tuo laatikko, josta vaimo vahtaa remonttiohjelmia ja rikossarjoja.
- sinun omassa
mies-vm56 kirjoitti:
onkohan se tuo laatikko, josta vaimo vahtaa remonttiohjelmia ja rikossarjoja.
telkkarissasi näkyy parhaat ohjelmat.
Minäkin katson parhaillaan Innoa.
- Töllö töllö
Metsolat saarja uusitaan pian telkussa,
sitä sit tarkkana herkiimättä tiirataan.
Muistakaa kahella.- ihan herkiimättä
täytyy Metsoloita katsella.
Ostin jo pari ensimmäistä dvd-boksiakin,
kun telkusta tulevia jaksoja on kuulemma
lyhennetty.
- jartsev
Siitä pidän. Helppoa ja kivaa huumoria ja todella oivalliset luonnenäyttelijät, aivan vedet meinaa silmiin joskus.
- Sinimarjanen
tulee nykyisin katsottua. Sydämen asialla sarjaa
tykkäsin katsella aina kun satuin kerkiämään.
Nyt sekin tulee loppuviikolla.
Nykyisin tulee katsottua harvemmin. - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
tulee nykyisin katsottua. Sydämen asialla sarjaa
tykkäsin katsella aina kun satuin kerkiämään.
Nyt sekin tulee loppuviikolla.
Nykyisin tulee katsottua harvemmin.Se oli kivaa katseltavaa. Hyviä persoonia ja kivoja tapahtumia todella kauniissa maisemissa. Persoona näyttelijät oliavat mainioita. Nytkin yritän katsella, mutta meinaa jäädä kun se tulee vain kerran viikossa.
- Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Se oli kivaa katseltavaa. Hyviä persoonia ja kivoja tapahtumia todella kauniissa maisemissa. Persoona näyttelijät oliavat mainioita. Nytkin yritän katsella, mutta meinaa jäädä kun se tulee vain kerran viikossa.
sitä päivää ei meinaa muistaa, kun kerran
viikossa vain se tulee. Näyttelijöistä
tuli mieleeni se "bisnesmies", jossa näyttelijä
jo vaihtunut useampaan kertaan.
Se ensimmäinen oli jotenkin paras.
En muista niitä näyttelijöiden nimiä ja jotenkin
sen roolin seuraava mies näyttelijä sopi paremmin siihen "Hyasintti" sarjaan.
Hyvä sarja kokonaisuudessaan. - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
sitä päivää ei meinaa muistaa, kun kerran
viikossa vain se tulee. Näyttelijöistä
tuli mieleeni se "bisnesmies", jossa näyttelijä
jo vaihtunut useampaan kertaan.
Se ensimmäinen oli jotenkin paras.
En muista niitä näyttelijöiden nimiä ja jotenkin
sen roolin seuraava mies näyttelijä sopi paremmin siihen "Hyasintti" sarjaan.
Hyvä sarja kokonaisuudessaan.Siinä on jotain nostalgista kun siinä käytetään kuuskyluvun autoja ja muitakin tavaroita, samoin kaikki tapahtumat on ajoitettu sinne.
Vernon Scripps oli se epäonninen bisnesmies ennen tätä naista, häntä ennen oli kanalamies, mutta nimeä en nyt muista. Kuinka sinulla nyt loman jälkeen on työt maistaneet. - Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Siinä on jotain nostalgista kun siinä käytetään kuuskyluvun autoja ja muitakin tavaroita, samoin kaikki tapahtumat on ajoitettu sinne.
Vernon Scripps oli se epäonninen bisnesmies ennen tätä naista, häntä ennen oli kanalamies, mutta nimeä en nyt muista. Kuinka sinulla nyt loman jälkeen on työt maistaneet.Näinhän se olikin. Totta tosiaan ne autot.
Poliisit ajelee vanhalla Anglialla. Se on
tosi hupaisaa, jotenkin varsinkin alkuun se nauratti.
Kiitos kysymästä. Menettelee taas vaihteeksi,
kun lomat on tältä osin taas pidetty ja saa
keskittyä omiin töihin. Kun ei lotossakaan ole tärpännyt, on pakko uurastaa.
Kuitenkin uutta lomaa odotellessa.
Ilmathan on nyt olleet tosi kesäiset. - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
Näinhän se olikin. Totta tosiaan ne autot.
Poliisit ajelee vanhalla Anglialla. Se on
tosi hupaisaa, jotenkin varsinkin alkuun se nauratti.
Kiitos kysymästä. Menettelee taas vaihteeksi,
kun lomat on tältä osin taas pidetty ja saa
keskittyä omiin töihin. Kun ei lotossakaan ole tärpännyt, on pakko uurastaa.
Kuitenkin uutta lomaa odotellessa.
Ilmathan on nyt olleet tosi kesäiset.Sää olisi mitä loistavin samoiluun vaikka Tiilikan poluilla, mutta töitä sitä vain on nyt. Minäkin olin iltaisin töitä jatkamassa tuon alkuviikon, mutta nyt taas normmalia.
Aamulla oli utua maisemassa niin ettei meinannut nähdä mitään. Pakkasta vähän yöllä kun mä olen täällä "tuppukylä maisemissa" ;) - Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Sää olisi mitä loistavin samoiluun vaikka Tiilikan poluilla, mutta töitä sitä vain on nyt. Minäkin olin iltaisin töitä jatkamassa tuon alkuviikon, mutta nyt taas normmalia.
Aamulla oli utua maisemassa niin ettei meinannut nähdä mitään. Pakkasta vähän yöllä kun mä olen täällä "tuppukylä maisemissa" ;)Upeetahan siellä olisi lenkkeillä.
Tämä viikko on ollut melkosen raskas.
Olen joutunut käymään tuolla sairaalassa..
Aamu oli melkoisen kylmä täälläkin.
Päiväksi sitten lämpeni, oli ihan kesän tuntua.
Eilenkin oli 17 astetta päivä lämpötila.
Ai sielläkö, "tuppukylässä"??
Sielläkö missä on toinenkin hyvä kauppa,
tosin ei ihan keskustassa. Joskus olen käynyt. - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
Upeetahan siellä olisi lenkkeillä.
Tämä viikko on ollut melkosen raskas.
Olen joutunut käymään tuolla sairaalassa..
Aamu oli melkoisen kylmä täälläkin.
Päiväksi sitten lämpeni, oli ihan kesän tuntua.
Eilenkin oli 17 astetta päivä lämpötila.
Ai sielläkö, "tuppukylässä"??
Sielläkö missä on toinenkin hyvä kauppa,
tosin ei ihan keskustassa. Joskus olen käynyt.Varsinkin kivassa seurassa:) En mä aivan siellä ole, mutta aivan samalla korkeudella noin maantieteellisesti, länteen päin sieltä, mutta kyllä sä nyt tiedät;*) Minua taas nukku-matti houkuttaa vaikka kivaa on viestiä, kiitti!
Hyvää yötä! Kauniita unia sinulle! - Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Varsinkin kivassa seurassa:) En mä aivan siellä ole, mutta aivan samalla korkeudella noin maantieteellisesti, länteen päin sieltä, mutta kyllä sä nyt tiedät;*) Minua taas nukku-matti houkuttaa vaikka kivaa on viestiä, kiitti!
Hyvää yötä! Kauniita unia sinulle!antanut minun olla vielä rauhassa.
Kyllä tässä yö puulle pitää pikku hiljaa
lähteä, jospa se nukkumatti sieltä ilmaantuisi tännekkin.:)
Kiva oli taas jutella!
Hyvää Yötä ja Kauniita Unia!! sinne "tuppukylään"
- Otto-Vaan
Mitään Lempi ohjelmia.Tulee ainostaan vain
kaikenmaailman dokumenttia ja uutisia.:)
Viime aikaisista ohjelmista ei ole tullut paljon
katsottua kuin joskus Sydämmen asialla ja klo 18.00 uutiset.
Pitänee parantaa tapansa ja syventyä paremmin
ohjelmien saloihin, kun tuli toi uusi taulukin
hankittua, kun entinen loota sano ennakkoon
varoittamatta yksipuolisesti sopimuksensa irti.
Siksi saakin sitten mokoma poistua tästä
huushollista kierrätyskeskuksen ilmapiiriin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.29611507Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4153232Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei951828- 821605
- 871605
- 861076
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te411061Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73927Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21903Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e253887