Tänään tuli meikälle Japanista levyn SHM-CD (Super High Material) painos. Kuten audiofiileille tehdyissä japanipainoksissa yleensäkin, on tavara masteroitu uudelleen.
Säröä ei kuulu kaiutinkuuntelussa, korvakuulokkeillakin minimissä. Esim. Broken, Beat & Scarred kohtien 2:00 ja 3:27 jälkeen saundi menee vain lievästi ruvelle, kun se perus-cd-painoksessa hajoaa täysin. Ylipäätään dynamiikka laajempi ja saundi lämpimämpi - tai siis niin lämmin kuin se voi olla ottaen huomioon Rubinin kuivan saundin tuottamisen tyylin.
Hintaa on 2800 yenia/28 dollaria/20 euroa ja postit päälle. Löytyy esim. eBaysta japanilaisilta myyjiltä. Rajoitettu painos.
Metallica Death Magnetic SHM-CD saundaa mainiosti
Road tested -84 in Nivala
4
603
Vastaukset
- tekstit
onko esim biisi lista/sc vihkonen kipale sanoituksineen japaniksi?
- Roadtested
Kansi on hauta-digipack, jossa biisinimet, lyriikat ym. tiedot kaikki englanniksi. Digipackin sisällä on erillinen lehtinen, jossa japaniksi juttua bändistä ja japaniksi lyriikat. Bonuksena vielä erillinen japanilainen paitamainos-flyer.
- selvennyksestä
Roadtested kirjoitti:
Kansi on hauta-digipack, jossa biisinimet, lyriikat ym. tiedot kaikki englanniksi. Digipackin sisällä on erillinen lehtinen, jossa japaniksi juttua bändistä ja japaniksi lyriikat. Bonuksena vielä erillinen japanilainen paitamainos-flyer.
\m/
- hapaniaan aaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214