Vuoden verran hengityselinsairauden kanssa taistellut undulaattini ei jaksanut enää. Leskeksi jäi noin kymmenvuotias Unelma Undulaati.
Olen itse 22-vuotias opiskelija, osa-aikainen työntekijä ja järjestöaktiivi. Aikani on toisinaan siis valitettavan kortilla. Toivoisin rakkaan Unelmani parhaaksi löytäväni jostain Jyväskylän lähistöltä undulaattisuurperheen, jossa Unelma voisi viettää eläkepäiviään onnellisena.
Minuun saa yhteyden sähköpostilla,
johannes.kuhmonen[aaa]gmail.com
Hyvästi rakas Untamo.
Rakas lintuherra kuoli, leskirouva kaipaa eläkekotia
Johannes Kuhmonen
1
376
Vastaukset
- ......................
ota huomioon että rouvaundulla voi olla myös hengitystieinfektio eli voi kantaa sitä virusta, toivottavasti olet hoitanut sen kuntoon etkä myy lintua jonka hengityspihisee,,tai nokka vuotaa välillä,,voi tarttuttaa nopeasti terveet undut,,,,,,nuo hengitystiesairaudet kun on hankalia ja tarttuvia,,
neuvon että jos joku sen haluaa ostaa,pitää sitä pari viikkoa karanteenissa,,,,ennen kuin laskee muiden joukkoon,jos se täysin oireeton,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622542
- 681752
- 241567
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076