Kysymys tulikin jo otsikossa..Eli tarviiko?
Tarviiko kanit suolakiven ja kalkkikiven?
8
1334
Vastaukset
- Teuge
eläinkauppias väitti ettei kalkkikiveä tarvii.. mulla on kummatki kyl kani niitä syö, en sit tiiä onko ihan välttämättömiä.
- *Vilma*
Mulle sen sijaan eläinkaupassa sanottiin, että ehdottomasti pitää olla kummatkin ja kani kyllä syö myös kumpaakin...
- Tiinu<3
Juups... Tarviihan nuo. Se on sitten eri asia syökö, mutta aina pitäis olal saatavilla... :)
- Nipsu
Mun kani ei kyl oo syöny kumpaakaan , vaikka on sil ollu aina tarjolla..et en tiä onx se ihan välttämätöntä...
- Minna
Eli kivien tarve vaitelee tosi paljon... kannattaa kuiteskii olla ainakii suolakivi aina tarjolla. Mun kaneista vanhin(n.6v.) ei ole oikeestaan koskaan käyttäny suolakivee, kun taas nuoremmalla menee 1 kivi/2 kk.. nuoremmalle laitoin vielä seepian kiven kun se alkoi syödä kissan hiekkaa omasta laatikostaan....
- hik
Ehdottomasti ainakin suolakivi aina tarjolla!
- sipsy
kyllähän kani kalkkikiven tarvitsee, että luusto pysyy kunnossa.
järkeä peliin, naiset.
- Anonyymi
Täällä on vanhentunutta tietoa, joten korjaan asian.
Kani ei tarvitse kumpaakaan, jos oikea ruokavalio on kohdallaan, eli se EI tarvitse niitä. Ne voivat tulla jopa vaarallisiksi jos niitä käytetään liikaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076