Ilman lupaa. Tosin hän on siinä itse myös, ja kuva on kaikin puolin "julkaisukelpoinen". Mutta mä itse olen pitänyt tiukkaa linjaa siitä, että mitään kuvia itsestäni en nettiin halua laittaa (mulla on erinäisiä henkilökohtaisia traumoja asiaan liittyen) ja olen joitakin vuosia sitten tehnyt asian myös kaverille selväksi (hän ymmärsi silloin), mutta ilmeisesti juttu nyt unohtui. Kuva on ollut netissä jo ainakin kuukauden, eikä siitä mitään haittaa ole koitunut, mutta silti toivoisin että se poistettaisiin. Toisaalta en halua hämmentää kaveria: hän on hyvin tärkeä ihminen minulle. Mielipiteitä, kuinka tässä voisi toimia?
Kaveri laitti kuvani nettiin
confused
3
585
Vastaukset
- Omituista
Kerran olet jo kaverillesi asian selittänyt. Tee vain sama uudelleen.
- confused
Mä olisin kyl voinut siitä sanoa jo paljon aikaisemmin, mut paremmin myöhään kuin ei milloinkaan...
- ap,
confused kirjoitti:
Mä olisin kyl voinut siitä sanoa jo paljon aikaisemmin, mut paremmin myöhään kuin ei milloinkaan...
parempi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692723
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 441216
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197