Aavet karkotti perheen linnasta

aavekuiskaajatar

31

18441

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :D:D

- Kuulimme miten seiniin koputettiin. Ja sitten miehen ääni sanoi: "Päivää, onko siellä ketään".

Mahtavia aaveita :D

• tätä...

Jos tämä "aavemaailma" on siellä toisella puolella todellista,ja me täällä toisessa tietoisuudessa ollaan niille AAVEITA!
        Ne ihmettelee siellä toisessa "maailmassa",että kuka siellä kolistelee muuttolaatikoiden kanssa....Koputtelevat siksi ihmetellen "Päivää,onko siellä ketään!" Omg!

• aadssdasda

"Päivää, onko siellä ketään". *Reps XD

• toivota tervetulleeksi
        aadssdasda kirjoitti:

"Päivää, onko siellä ketään". *Reps XD

ketään! Ne tulevat hyvinä tai vähemmän hyvinä lähellesi, mikäli niiden rauhaa häiritään! Skeptikoiden on syytä käydä tuossa kyseisessä talossa...asustella vaikka kuukausi siellä ;)...saa nähdä, onko siellä paranormaaleja ilmiöitä!

• Mäkkylästä huhuu

Olisivat nyt päästäneet sen sähkömiehen sisälle. Ei muuttoa muuten saada vietyä loppuun.

• Mäkkylästä huhuu
        toivota tervetulleeksi kirjoitti:

ketään! Ne tulevat hyvinä tai vähemmän hyvinä lähellesi, mikäli niiden rauhaa häiritään! Skeptikoiden on syytä käydä tuossa kyseisessä talossa...asustella vaikka kuukausi siellä ;)...saa nähdä, onko siellä paranormaaleja ilmiöitä!

Tarinassa on paljon epäuskottavuuksia.

Esim. tuo "otti lastemme hahmon" poikkeaa kummitusjuttujen kaavasta.

Muutot ovat joskus stressaavia eikä uni tule silmään.

• poikkeaa kaavasta
        Mäkkylästä huhuu kirjoitti:

Tarinassa on paljon epäuskottavuuksia.

Esim. tuo "otti lastemme hahmon" poikkeaa kummitusjuttujen kaavasta.

Muutot ovat joskus stressaavia eikä uni tule silmään.

Olen nähnyt niiden ottavan hahmoja, esim. tätini hahmon otti, todistajia riittä, mieheni hahamon on ottanut jne.

• Mäkkylässä
        Mäkkylästä huhuu kirjoitti:

Olisivat nyt päästäneet sen sähkömiehen sisälle. Ei muuttoa muuten saada vietyä loppuun.

...Sulakkeet lensivät sähkömittarista itsestään. Aina vain uudelleen, kun ne oli kierretty takaisin paikoilleen. Avuksi kutsuttiin sähkömies Väinö Pakkanen. Hän jopa sitoi sulakkeet kuparilangalla kiinni, mutta siitä huolimatta sulake lensi irti ja rikkoutui lattialle....

Ks.

http://www.valt.helsinki.fi/projects/kmuisti/pitajanmaki/tarinat/makkylan_kummitustalo.html

• musaope

There is something weird in the neighbourghood...
        who you gonna call???

GHOSTBUSTERS!

Tosi hauska elokuva. Ja niiiiin tosi:D

• mysteria
        tätä... kirjoitti:

Jos tämä "aavemaailma" on siellä toisella puolella todellista,ja me täällä toisessa tietoisuudessa ollaan niille AAVEITA!
        Ne ihmettelee siellä toisessa "maailmassa",että kuka siellä kolistelee muuttolaatikoiden kanssa....Koputtelevat siksi ihmetellen "Päivää,onko siellä ketään!" Omg!

kun sanoit että oltas niille aaveita, niin itse asiassa ne pelästyvät meitä yhtä paljon kuin me niitä. näin ollen olemme tasoissa.

• Asdertson
    • miesvain43

Takuulla saa paremman hinnan, kun kaapissa luurankoja. Aaveilla ja kummittelevilla on yleensä syy käytökseensä. Ja ehkä toiveitakin....Tulla haudatuksi siunattuun lepoon.Liian paljon on avoimia kohtaloita tässä meidän maailmassa,valitettavasti. Jotenkin kunnioitan näitä vaeltavia sieluja,ja toivon että saisivat rauhan.Lopultakin...

• Iso-Heidi

Luulisi, että kaikenmaailman hörhöt suostuvat nyt maksamaan sen pikkuisen kovemman hinnan :) Veikkaan, että jos joku "kummitustiimi" päästettäisin "tutkimaan" taloa, harrastettaisiin paljon massahysteriaa, mutta mitään tosiasiallista ei näkyisi.

• elmo-

Sitä ei moni tiedä ja usko, mutta henkimaailman oliot oli vielä satoja vuosia sitten yhtä arkipäiväinen asia sen ajan ihmiselle, kuin on televisio tämän päivän ihmiselle. Sen ajan ihminen tiesi ja tajusi, että on dualistinen maailma, jossa on kaikki konkreettinen, ruumiillinen ja näkyvä. Ja että on maailma, jossa on kaikki ei-konkreettinen ja näkymätön. Sitten 1700-luvulla käsitykset muuntuivat.

Itse lukuisia henkimaailman asioita kokeneena suhtaudun niihin kuin näkyväänkin maailmaan. Kummittelevassa talossa ei ole mairittelevaa asua, kokemusta on. Toisaalta myöskään asunnon vaihtaminen ei aina auta asiaa, sillä jos olet herkkä persoona, aistit ja havaitset paranormaaleita asioita, tapaukset toistuvat ja ilmentyvät sinulle. Kaikkein herkimmät ihmiset kommunikoi ja näkee aaveita ja kummituksia, toiset kuulee niitä, jotkut aistivat läsnäolon.

Briteissähän on tunnetusti paljon vanhoja kohteita, joko aatelissuvuille kuuluneita tai vähemmän prameita asumuksia, joissa kummittelee vielä tänäkin päivänä satoja vuosia sitten kuolleet asukkaat.

• joku

Olen elmon kanssa samaa mieltä!

• Joku
        joku kirjoitti:

Olen elmon kanssa samaa mieltä!

Entisessä talossa missä asuin niin oli kuulema asunut eräs tyttö.Tyttö oli ilmeisesti kuollut tähän taloon.Kaikki tapahtumat sijoittuvat yläkertaan missä on todellakin tapahtunut outoja.Esimerkiksi Päivällä kun oli alakerrassa niin yläkerrasta kuului samanlaista ääntä kuin huonekaluja olisi siirrelty.Eikä kukaan ollut siihen aikaan yläkerrassa.Kerran heräsin keskellä yötä kun lattialla olevat tavarat pyörivät edes takaisin.Kun laitoin valot päälle tämä loppui.Ja sitten ovenikkunaan on ilmestynyt yöllä valo missä näkyi tytön kasvot.Ja tätä tavaroiden liikkuttelua on tapahtunut useammin kuin kerran.KAIKKI TÄMÄ ON TOTTA!

• elmo-
        Joku kirjoitti:

Entisessä talossa missä asuin niin oli kuulema asunut eräs tyttö.Tyttö oli ilmeisesti kuollut tähän taloon.Kaikki tapahtumat sijoittuvat yläkertaan missä on todellakin tapahtunut outoja.Esimerkiksi Päivällä kun oli alakerrassa niin yläkerrasta kuului samanlaista ääntä kuin huonekaluja olisi siirrelty.Eikä kukaan ollut siihen aikaan yläkerrassa.Kerran heräsin keskellä yötä kun lattialla olevat tavarat pyörivät edes takaisin.Kun laitoin valot päälle tämä loppui.Ja sitten ovenikkunaan on ilmestynyt yöllä valo missä näkyi tytön kasvot.Ja tätä tavaroiden liikkuttelua on tapahtunut useammin kuin kerran.KAIKKI TÄMÄ ON TOTTA!

Minä uskon, että on. Myös minun vanhempien, isän puolen isovanhempien vanhalla mökillä näkyi läpinäkyvänä vanhan miehen kasvot. Sielläkin kuului erilaisia ääniä ja sattui kaikenlaista. Esimerkiksi hehkulamppu pyöritettiin irti ullakolla, se ääni kuului ja sen jälkeen valokin katosi. Silti hetken päästä kun meni katsomaan, lamppu oli paikallaan ja toimi.

• joku
        elmo- kirjoitti:

Minä uskon, että on. Myös minun vanhempien, isän puolen isovanhempien vanhalla mökillä näkyi läpinäkyvänä vanhan miehen kasvot. Sielläkin kuului erilaisia ääniä ja sattui kaikenlaista. Esimerkiksi hehkulamppu pyöritettiin irti ullakolla, se ääni kuului ja sen jälkeen valokin katosi. Silti hetken päästä kun meni katsomaan, lamppu oli paikallaan ja toimi.

juu juuri tälläistä todella karmivaa.Uskon myös aaveisiin.Nämä tavaroiden liikkumiset ja kasvo ikkunassa on niin outoja asioita,ettei niille löydä sen parempaa selvitystä kuin kummittelu.

• Kosmoskosmos

Tuntemamme maailmakaikkeuden aineksista on selvitetty korkeintaa 4 prosenttia. Tiedostamatta edes tuon 4 prosentin alkuperää tai käyttötarkoitusta. Loput 96 prosenttia on ihmiselle täysin tuntematonta aluetta ikuisuuskysymyksien ja rinnakkaismaailmateorioiden ohella. SILTI väitämme tietävämme kaiken...

• joku

Niinpä emmehän me tästä elämästä tiedä juurikaan mitään.Kunhan vaan täällä elämme.

• (itse en tällasee usko, mutta...)
        Jos koette että talossanne kummittelee, selvittäkää mahdollinen henkilö joka vois kummitella si suolatkaa ja polttakaa luut(tai mitä niistä on jälel). Jos polttohaudattu, on sit joku muu esine/asia mikä hengen täälä pitää. Selvittäkää mikä vois olla ja tuhotkaa se.

Ja Pentagrammi SUOJELEE pahoilta hengiltä, ei ole mitää satanismia.
        Puhdas hopee ja rauta tappaa. Suola pitää etäällä.(Suola on puhtauden symboli.)

Ja jos jokin vielä vaivaa, kattokaa Supernaturalia ja ottakaa vaari Samin ja Deanin puheista. Sitä sarjaa seuraamalla (eka ja toka tuottis dvdboksina ja seuraavat hankin jahka suom. tekstit niissä) iteki oon nää oppinu.

• plop..
        Prabbu kirjoitti:

(itse en tällasee usko, mutta...)
        Jos koette että talossanne kummittelee, selvittäkää mahdollinen henkilö joka vois kummitella si suolatkaa ja polttakaa luut(tai mitä niistä on jälel). Jos polttohaudattu, on sit joku muu esine/asia mikä hengen täälä pitää. Selvittäkää mikä vois olla ja tuhotkaa se.

Ja Pentagrammi SUOJELEE pahoilta hengiltä, ei ole mitää satanismia.
        Puhdas hopee ja rauta tappaa. Suola pitää etäällä.(Suola on puhtauden symboli.)

Ja jos jokin vielä vaivaa, kattokaa Supernaturalia ja ottakaa vaari Samin ja Deanin puheista. Sitä sarjaa seuraamalla (eka ja toka tuottis dvdboksina ja seuraavat hankin jahka suom. tekstit niissä) iteki oon nää oppinu.

..että pitäs niinku lähtee kaivelemaan kirkon hautausmaalta niitä luita? o.O

• plop.. kirjoitti:

..että pitäs niinku lähtee kaivelemaan kirkon hautausmaalta niitä luita? o.O

Sitähä Supernaturalissaki harrastetaa oikee urakalla.... :DDDDD Eikä niit välttis oo haudattu kirkkomaahan, kirkkomaa kun on pyhää maata... ne voi myös olla kotipihassaan puun alla tai jotai. :DD

• plop..
        Prabbu kirjoitti:

Sitähä Supernaturalissaki harrastetaa oikee urakalla.... :DDDDD Eikä niit välttis oo haudattu kirkkomaahan, kirkkomaa kun on pyhää maata... ne voi myös olla kotipihassaan puun alla tai jotai. :DD

se onkin sarja ja siinä ne kaikki kummitukset sun muut öttiäiset on "pahoja".. Itse ainakin suosin enemmän perinteisiä karkotusmenetelmiä..

• pikkis

minä kuulun siihen koulukuntaan että luokittelen avaruusolio ilmiöt kans aaveiksi ja kummituksiksi, näitä yks kaks katoavia ja ilmestyviä outoja ihmisiähän sanottu avaruusolioiksikin, ite omasta mielestäni sanosin että haamuja, kummituksia tai demoneja.
      Urbaani legendahan on noi liftaritkin jotka katoaa kun meinaa ottaa kyytiin tai jotka ilmestyy ja katoaa takapenkille tms. Tosin näitähän on sattunu oikeesti esim jos on surmattu ihmisiä tie varsille, jokeen viskattu tms tällasia on voitu nähä

• usko..

Riivattuihin taloihin?

Eiköhän tuokin ukko ole vaan kekkassut nämä "kummitukset", että saa julkisuutta!

• mahlis
        usko.. kirjoitti:

Riivattuihin taloihin?

Eiköhän tuokin ukko ole vaan kekkassut nämä "kummitukset", että saa julkisuutta!

tuskin kaipaa julkisuutta ku on miljonääri.Käytäs ny vähän järkee?

• mies..
        mahlis kirjoitti:

tuskin kaipaa julkisuutta ku on miljonääri.Käytäs ny vähän järkee?

Ai kaikki miljonäärit ole julkkikisia! En minäkään tunne tuota heppua!! Ehkä korkeintaan jotain paikallisia julkkuja.

Hyvin saa kummitusjutulla mainetta! Hinta nousee!

• finglaser

lolololoololololoololoolol

• Irmeli Geysir

On olemassa. Henkimaailma on olemassa. Piste.

• X )
        Irmeli Geysir kirjoitti:

On olemassa. Henkimaailma on olemassa. Piste.

Mitä mainioin perustelu sinulla!Ei kai tuohon nyt voi vastaankaan mennä väittämään...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8182
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5733
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      287
      5158
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      53
      5146
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      77
      3803
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2737
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2538
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2471
    Aihe