Teetkö puutöitä? Meillä olisi vanha omenapuunrunko, josta varmaan saisi tehtyä jotain kaunista. Puu on siis kaadettu, runko karsittu ja odottaa vain hakijaansa Anjalankoskella.
Pikkurahalla sen saat. Tarjoa: kukan@luukku.com
Omenapuunrunko Anjalankoskella
5
746
Vastaukset
- terhi
Eikö ketään kiinnosta tuo omenapuunrunko? Taidan retuuttaa sen sitten kissatarhaan kiipeilypuuksi. Olisin luullut, että siitä saisi jotain kivaa tehtyä sellainen, kenellä on taito hyppysissä, mutta eipä täältä maalta vissiin kukaan kehtaa lähteä hakemaan...
- Puunvuolija
Terhiä vastata viestiin mitään...
- terhi
Puunvuolija kirjoitti:
Terhiä vastata viestiin mitään...
Juu, anteeksi. En muistanut tuota sähköpostia katsastaa ja nyt sitten menikin jo tilaisuus ohi saada omppupuulle käyttöä. Harmittaa...
Mutta puu on edelleen tuossa jos joku tarvitsee. Ja lupaan katsastaa sähköpostinikin vähän tiuhempaan tahtiin... *nolona*
- mallipuuseppa
Omenapuut vanhat yleensä mätiä ja kaunista pintaa niistä ei leikkauksessa missään vaan pelkkä nimi joka vetoaa.
Puukon peränäkin omenapuu saisi naurut aikaan.
Puukkoja nimittäin tehtaillut itse jo yli 50kpl loimukoivukahvalla ja visallakin joka lopulta melkoisen tylsännäköinen kahvanakin visa saati omenapuu...huh huh.
Polta nuotiossa pois haitake.- terhi
No höh... Vai pitäisikö sanoa "hih" :-) Vissiin kaikki muutkin ajattelevat noin, koska ei sitä puuta ole kyselty. Tuossa se on edelleen ja jos joku on siitä kiinnostunut, niin yhteydenottoja vaan :-)
Mulle tuli mieleen, kun eräs puuseppä joskus parjasi pihlajaa, että tulee niin rumia pöytiä, kun pihlajassa on niin vähän sitä vaaleaa puuta. Minä mietin silloin, että kun rikastun, niin teetän puusepällä pöydän pihlajasta. Ja siinä pöydässä pitää nimenomaan olla sitä tummaa puuta mukana, kun mun mielestä se on niin tavattoman kaunista :-)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076