HUOMIO KAIKKI LAPINKÄVIJÄT! Olen 25- vuotias neitonen Etelä-Suomesta ja tarkoituksenani olisi lähteä nyt syksyllä, mieluiten lokakuussa,nauttimaan Lapin luonnon ihmeellisen hätkähdyttävistä maisemista sekä luonnon rauhoittavasta ja rentouttavasta vaikutuksesta. Ajatuksenani olisi tehdä muutaman yön reissu esim. karhunkierroksen reiteillä ja yöpyminen hoitaa Pohjoisen ainutlaatuisissa autiotuvissa. Etelässä olen tehnyt joitain parin päivän vaelluksia, mutta Lapissa en vaellusmielessä ole ollut koskaan. Toivoisin saavani reissulle seuraa joko mies - tai naispuolisista vaelluksesta kiinnostuneista nuorukaisista. Hmm.. ehkä pienoinen kokemus aikaisemmista reissuista olisi hyväksi kokonaisuutta ajatellen mutta ei kuitenkaan välttämätöntä. Voisimme yhdessä suunnitella molempia miellyttävän matkan ja tällä tavoin myös varmistaa ettei toinen joudu erämaassa suden suuhun =D Jos kiinnostuit, innostuit tai olet jo peräti pidempään harkinnut samanlaista reissua, laita ihmeessä postia tulemaan ositteeseen Apila83@wippies.fi. Mitä nopeammin, sitä parempi. Kuulumisiin, Punahilkka.
Vaellusseuraa Lappiin?
*Punahilkka*
0
899
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742872
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171629- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239