neuvoa lähes viisikymppistä naista.Olen haaveillut pienestä tytöstä asti laulajan urasta.mutta nyt haaveeni olisi saada tehdä demo.Ääntä kyllä riittää,olen voittanut aika monet karaoke kilpailut,haluaisin vaan ihan omaksi ja lasteni iloksi tehdä demon.En vaan tiedä miten edetä,missä voin levyttää.Asun Jyväskylässä,jos jollain olis hyviä veuvoja ,ne ottaisin onnellisena vastaan.Haluaisin saada sen demon tehtyä ennenkuin täytän viisikymmentä,tulis lapsille yllätyksenä viisikymppisissä.Ja mitähän sellainen tulis maksamaan.Kiitos asiallisista vastauksista.
Hei
olisiko jollain
2
194
Vastaukset
- Nimetön
HEI !
mulla on pieni kotistsudio helsingissä ja kaipaan laulajaa.ja varsinkin naislaulajaa etsin.- vaan
mutta olet vähän liian kaukana,ehkä.Paljonko levyn tekeminen maksaisi?.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803