Muistaakseni tämän niminen heppu jostain päin Helsinkiä oli varmaankin noin 10-15 vuotta sitten ohjelmassa Hyvät, Pahat ja Rumat vieraana kertoen millaiset keinot hänellä on kitkeä koulukiusaamista. Ajattelin silloin, että nuo keinot varmasti tepsivät jos ne vain halutaan saada toimimaan. En muista minkälaisia keinoja hän ehdotti mutta muistaisiko joku toinen ne? Ja muistaako missä koulussa hän on opettajana ja onko siellä saatu kiusaamista kuriin?
Tuomo Säävälä?
5
2226
Vastaukset
- kallion ala-asteella
Ja muistelen, että olisi ollut vuosia sitten Lauttasaaren ala-asteella (molemmat Helsingin kouluja) En nähnyt kyseistä ohjelmaa silloin, muistatko mitä keinoja hänellä oli kiusaamisen estämiseksi?
- muista niitä
keinoja mitä hänellä oli silloin esillä kiusaamisen ehkäisemiseksi. Mutta sen tosiaankin muistan, että mielestäni ne olivat todella hyvän kuuloisia ja varmasti tehokkaita jos ne vain otettaisiin käyttöön.
Olen toivonut monesti sen ohjelman jälkeen, että häntä olisi myöhemminkin otettu puhumaan asiasta muihinkin ohjelmiin, joissa on käsitelty kiusaamista mutta näin ei valitettavasti ole tehty.
Nyt tosiaankin taidan muistaa hänen opettaneen Kalliossa silloin aikanaan.
Toivottavasti joku ohjelman nähnyt tai joku hänen oppilaanaan ollut osaisi valaista hänen keinojaan kitkeä koulukiusaamista! - löytyvät ainakin
muista niitä kirjoitti:
keinoja mitä hänellä oli silloin esillä kiusaamisen ehkäisemiseksi. Mutta sen tosiaankin muistan, että mielestäni ne olivat todella hyvän kuuloisia ja varmasti tehokkaita jos ne vain otettaisiin käyttöön.
Olen toivonut monesti sen ohjelman jälkeen, että häntä olisi myöhemminkin otettu puhumaan asiasta muihinkin ohjelmiin, joissa on käsitelty kiusaamista mutta näin ei valitettavasti ole tehty.
Toivottavasti joku ohjelman nähnyt tai joku hänen oppilaanaan ollut osaisi valaista hänen keinojaan kitkeä koulukiusaamista!yhteystiedot, jos joku haluaa vaikka mailata kyssärinsä:
http://www.freewebs.com/kallion_ala-aste2/henkilkunta.htm - usko.nytten
Oo hiljaa tai et saa niitä marsuja.
- Anonyymi
muista niitä kirjoitti:
Toivottavasti joku ohjelman nähnyt tai joku hänen oppilaanaan ollut osaisi valaista hänen keinojaan kitkeä koulukiusaamista!Sain itse häneltä luunapin takaraivoon... ja näin hänen hakkaavan jotain somalilasta... no sinänsä toimivat keinot, eivät vaan toimineet silloin. Kyllä Tumppi vielä onnistuu. Antakaa sille kirves!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319