Tietääkö kukaan, voiko Pariisin metroon ostaa kännykkälipun, samoin kuin Helsingissä? Tietääkö kukaan, paljonko maksaa kolmen päivän lippu Pariisin metroon? Paljonko maksaa kertalippu?
Voiko Pariisin metroon ostaa kännykkälipun
3
643
Vastaukset
- Mä vaan
Katsopa täältä (vaikka inhon itse näitä lauseita..)
Täältä löytyy matkahinnat, aikataulut jne.
http://www.ratp.info/touristes/index.php?langue=en&rub=decouvrir&cat=ticket-t&page=tarifs- Sähköinen metrolippu
Kiitos linkistä!!
Rupes kiinnostaa, että mitä lauseita sä inhoot? - Mä vaan
Sähköinen metrolippu kirjoitti:
Kiitos linkistä!!
Rupes kiinnostaa, että mitä lauseita sä inhoot?Inhoan itse tätä aloituslausetta.. "katsopa tätä" varsinkin, jos olen itse kysyjänä. Tässä tapauksessa helpoin vastaus :)
Huomasithan, että kielen voi vaihtaa englanniksi ja myös etsiä reittivaihtoehtoja samoin kuin reittiopas.fi:ssäkin noin suurinpiirtein.
Mukavaa Pariisin rsissua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041861
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151621- 1441619
- 1031569
- 851547
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851297- 1191269
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241130- 691091
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e511085