Miten nopeasti olette saaneet vastauksen Unibetin asiakaspalvelusta s-postitse? Itse lähetin jo yli 2 viikko sitten meiliä, mutta vastausta ei ole edelleenkään kuulunut? Onko Unibetin asiakaspalvelu muka suomenkielellä, olen pari kertaa yrittänyt soittaa, mutta suomenkielistä palvelua en ole saanut.
Unibetin asiakaspalvelusta
3
1893
Vastaukset
- centrebetiin voi luottaa
Hyvä jos vastaavat edes tänä vuonna.Kaikenlisäksi Unibet lupasi tiettyjä asioita minulle,mutta mikään ei pitänyt paikkaansa.Jos haluatte luotettavan ja kilpailukykyisen vdonvälittäjän urheiluvedonlyöntiin ja hyvät pokerisivustot,avatkaa Centrebetille pelitili ja ainakin www.vetoguru.com sivujen kautta pelitilin avaajat saavat hyviä bonuksia.
- sepi
Itselläni positiivinen kuva unibetin asiakaspalvelusta. Nopeasti vastattu s. postiin ja suomenkielinen puhelintyttönenkin löytyy. Olisko klo 8-16. Muuten englanniksi.
- sama juttu
Olen itsekkin lähettänyt pari mailia jo päiviä sitten unibetille,mutta vastausta ei ole kuulunut.Olen yrittänyt saada monena eri päivänä kiinni suomenkieltä puhuvaa henkilöä,mutta aina vaan sanotaan että seuraavana päivänä on tavattavissa.Sen verran olen saanut selvää kun olen puhunut englantia puhuvan kanssa että minun pitäisi lähettää sinne jotain omia papereita,koska nostoni on ylittänyt turvarajan.Mitä papereita kannattaa lähettää?kysyn nyt täältä kun asiakaspalvelusta apua ei saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882