Oon aika pettynyt itseeni kun....Mulla on murrosikäinen lapsi. Lapseni isä oli mua 20v vanhempi ja on nyt kuollut. Oon aina tykännyt lukea, kirjottaa päiväkirjaa, keskustella syvällisiä, hölmöillä oikein kunnolla- lähinnä jutuissani. Nuorempana muutenkin. Miehiin oon vaan juuttunut jos toinen aikansa jallittaa. missä siis mun oma tahto täs asias. Emmä vaan tiiä.
Eli vuosia sitten mun esimies pyysi mua ravintolaan ja siellä tapasin tai mies tapasi mut . Tietysti näinpäin. Olin silloin yh. Eronnut siis lapseni isästä. Tää mies piiritti ja teki kivoja juttuja mun lapsen kans. Opetti uimaan , ajaan pyörällä. Hän on kodikas ja kätevä käsistään. Itsellään aikuiset lapset. Mun minä oon ahdistunut kun hän ei lue mitään, on just sellanen kirjoitusvirheiden tekijä ekassa lauseessa. Ei oo todellakaan säkenöivä keskustelija. Ei ehdottele mitään hauskaa menoa. Mustasukkainen kyllä osaa olla itse.
Enkö sitten ennen huomannu näitä piirteitä hänessä. No tietysti mut kun lapseni niin tykkäsi ja tykkää hänestä. Nyt ollaan aviossa mut asutaan erikseen. Lähekkäin tosin. Eli aliarvioin häntä ja osoitan sen myös sanoillani ja hän jää ain toiseksi. Kärsin ilkeydestäni koska oon muille ihmisille mukava ja lojaali ja ymmärtäväinen ja hänelle ihan paska.
aattelin aloittaa
9
401
Vastaukset
- se uusi elämä
alkaa.
Voisit aikuistua, äläkä etsi itsellesi isää niistä miehistä. Ja aito fiksuus ei nouse päähän, mieti tätä peilin edessä. sinä olet ylimielinen ihminen. Tajuat onnesi vasta, kun olet sen menettänyt. Voi sinnuu
- Pirre*
hölmöjä provoja taas..:(
- naisellinen nainen
...niin mä en ymmärrä mikä teitä niinku pitää yhdessä? Kato sillä sun miehellä on varmasti fiksuja sisaruksia jotka ymmärtää ja tukee sitä. Mut sua ne taas ei koskaan tulis tukemaan. Aina ne kääntyis kumminski sua vastaan. Vaikka sun miehes olis sulle minkäläinen tahansa. Siis kaikkee muuta ku mukava tai lojaali.
Joten Onnee vaa uudelle elämälle, ku jo asutteki erillänne. Mitä menetettävää sulla on; ja olis toi sun mieheski sitte oikeesti Onnellinen?
t.friidu - olemme yleensä
perheen verbaalikkoja.
Jos puhut oikeasta tilanteesta, tulee paha olo miehesi puolesta.
Tuntuu, että olet tottunut viuhauttelemeen henkistä ruoskaa, jota hän pakenee hiljaisuuteen ja omiin oloihinsa parhaansa mukaan.
Onko sinulla aina ollut ylemmyyden tunne miehiä kohtaan?
Kirjoitusvirheitä näytät sinäkin osaavan tehdä.
*Itsepä otit ne puheeksi. Kaikki niitä osaamme tahdä.*- vanhatyyppinen
Enpä kannata "uutta elämää", remonttia vain. Voin vähän oikoa, paklata, pestä paskat pois itsestäni, ne mitkä lähtee, kaapia liiat läskit,ojentaa julkisivua jne. Kyllähän vanhassa remonttipuuhaa riittää, mutta kun on jo valmis runko, niin kyllä siitä korjaamalla kalun saa, ellei nyt ole pahoja kosteusvikoja.
- lukee 50 ja risat
Kun näitä juttuja lukee alkaa tajuamaan mikä rakasta Suomenmaata vaivaa.Suurinosa näistä
kirjoittajista on ikänsä peusteella isiä ja
äitejä.Think about that.- oikein olet
tajunnut?
Ehkä sinunkin pitäisi viettää hetki peilin edessä ja miettiä miten oman fiksuutesi laita todellisuudessa on.
- Kunnioittavasti O-O
huomaat, että olet oikeastaan ihan hyvä tyyppi ja oikeasti osaat yhtä sun toista, ei sinun tarvitse enää keinotekoisesti pönkittää omaa itsetuntoasi. Silloin voit alkaa käyttäytyä ihmisiksi myös miestäsi kohtaan. Silloin voit lopettaa syyttelemästä miestäsi siitä, ettei hän ole "kyllin hieno mies" sinun omanarvontuntosi kohottajaksi omissa ja erityisesti muiden ihmisten silmissä. Siihen asti sinä mollaat muita ihmisiä, joita pidät itseäsi huonompina. Kun opit arvostamaan itseäsi, voit kunnioittaa kaikkia muita ihmisiä juuri sellaisina kun he ovat. Uusi päivä on uusi mahdollisuus.
Ihastuttava, säkenöivä älykkyys ja syvällinen keskustelutaito suorastaan pursuaa tästäkin aloituksestasi. Mihin mahdatkaan päästä, kun jatkat jalostumista?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.29811594Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4163272Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei951838- 881614
- 831613
- 861076
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te411071Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73927Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21903Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e253887