on kuollut. Näin kävi kuten oli ennustettu uuden kisan alettua.
annan
3
204
Vastaukset
- britneyrocks
jep jep
- jonsku`
Ai tämä Suomi24:n keskustelupalstaltako loppui juttu kun uusi Idols kisa alkoi? En ihmettele yhtään! Eihän täällä näytä ketään muita kulkevankaan kuin joitain Annan haukkujia. Me fanit keskutellaan paljon mielummin muualla. En itseasiassa edes tiennyt ennemmin että täällä Suomi24:n puolella on Anna keskusteluille oma paikka, ja olen lukenut näitä juttuja vain tänään, mutta en taida jäädäkkään yhtään pidemmäksi aikaa.
Juttelen Annasta mielummin sellaisten ihmisten kanssa jotka pitävät siitä myös. Ei ole oikeasti kiva lukea kokoajan vain ilkeää kommenttia idolistaan.:(
Voitte pitää mua lapsellisena tai jotain, mutta en oikeasti ole mikään pikkuinen. Tulee vaan paha mieli kun lukee näitä juttuja että Annan lasku alkaa tästä.:( Te tulette vielä näkemään että Anna pysyy tähtenä!:)- kyllä
tänne kirjoittelee Anna-fanitkin. Harmi et noi haukkujat ovat vallanneet tän foorumin löhes kokonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164