B U C H A R E S T

Lomalle Lomps

Kertokaas onko kukaan käynyt, minkälaista oli , kannattaako mennä?
Tack

2

1303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unkarilaisen heila

Kannattaa matkustaa ennemminkin tänne Timisoaraan, länsipuolelle maata. Konetta voi vaihtaa Budapestissa tai ottaa junan tänne. Timisoara on Romanian ns. paras kaupunki puistoineen ja aktiviteetteineen. Ulkona syöminen on suhteellisen halpaa, mutta merkkituotteet maksaa sen, minkä muuallakin. Museo- ja teatteriliput ovat huomattavasti halvempia kuin Suomessa! Täällä ei juurikaan näe mustalaisia (itse luulin, että niitä olisi ollut paljon paljon enemmän) tai katulapsia / imppaajia / kulkukoiria. Paikalliset ovat todella avuliaita ja puhuvat hyvää englantia :) Itse opiskelen täällä Timisoarassa ja voin suositella paikkaa lämpimästi. Toki, vaikka täällä onkin turvallista, tulee olla valppaana. Katukuvassa voi nähdä lukuisan määrän poliiseja, mikä rauhoittaa ilmapiiriä.

• Virkkuska

Hei !

Onko sulla tietoa pääseekä Timisoarasta esim. Belgradin kautta Sarajevoon bussilla tai junalla ?
        Olemme tulossa ensi kesänä Romaniaan ja jatkamme siitä matkaa Sarajeevoon. Tarkoitus olisi mennä junalla ensin Bucharestista Sighisoaraan ja sen verran olen saanut selville että Sighisoarasta menee juna Timisoaraan mutta entä sitten...? Ainoa reitti minkä olen löytänyt on että palaamma takaisin Bucharestiin ja otamme sieltä yöjunan Belgradiin ja siitä sitten bussilla Sarajeevoon mutta onko sinulla tietoa että jos tulisi Timisoaraan niin kuinka siitä pääsisimme kätevimmin esim. Belgradin kautta Sarajevoon ?

Terveisin Tuula Suomesta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe